Eső

2012. szeptember 19., szerda

Zuhog az eső, villámlik, ropog, élveztem kint állni az erkélyen, miközben alattam a fák mintha menekülni kívántak volna a sötét felhők elől, ám gyökereik gátolták őket ebben. Halkan pattogott arcomra a hűs csapadék, az emberek az utcán siettek, szaladtak, gyerekek jöttek ki a szembeni panel folyosójának erkélyére, majd megtapasztalva az eső hidegségét szaladtak vissza. Előttem mosta a házak falait a víz, előttem tisztult meg minden, és nekem egyre csak azon járt az agyam, milyen hatalmas dolog, milyen káprázatos maga a villám, az azt követő dörrenések, ahogy eső ömlik apró cseppekben a felhőkből, hogy mit keresek itt.

2 megjegyzés

  1. Nem szeretem a villámlást, a dörgést meg főleg nem :( (nagyon meg tudok ijedni) :(:(
    inkább a szép napsütéses, mosolygós időt :):)

    VálaszTörlés
  2. Pedig egy vihar olyan szééép és hangulatos tud lenni :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget