NNNNNEH

2012. szeptember 19., szerda

Tegnap átszálláson voltam, felküzdöttem magam a buszra, a leghátsó ülésről felkel egy nő, gondoltam, leakar szállni, vagy sofőrt megkérdezni, vagy nem tudom. Lepattantam egy hátsó ülésre, ahol megállt, hogy elférjen, majd hallom, "épp leakartam ülni, de nem baj". Mondom, kellemetlen, csak annyit felelt, az. Utálom az ilyen ostoba embereket, mintha én egy kibaszott gondolatolvasó lennékm hogy a picsáját átakarja helyezni egy ugyanolyan ülésre, ami annyiban különbözik az előzőtől, hogy kettővel előrébb van.

Aggódom... nagyon... a spárban reggel nem láttam tubusos globus mustárt, ami nagyon jó, és én ma virslit akarok venni azzal, mert az a mustár valami isteni. De.. nem láttam, bár pár dolog át lett rendezve, reggel kb semmit nem találtam, croissant szoktam venni, 90 forint, 10 perc után, mikor megfordultam végre, ott volt mögöttem.

Remélem, lesz mustár... istenem, ne tedd ezt velem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget