Kutatók éjszakája

2012. szeptember 24., hétfő

Nézegettem a kutatók éjszakája műsorait.. egyik-másik érdekesnek tűnik, de nekem egyikhez sincs közöm, valószínűleg, csak azért jelölték meg ezt gyakorlatként, hogy ne csak 2 ember lézengjen ott. Hattól kezdődik, 11-ig tart, és ahogy elnézem, lesz egy csillagles bemutató, ami kitölti ezt az időintervallumot. Nnnem tartom valószínűnek, hogy valóban tartani fog öt órán át, de ott fogok lesni, amíg tudok, aztán eljövök, az ilyen csillagászati dolgok úgyis érdekelnek, jobban, mint a... zz algák sokrétű haszna, vagy a neutrínók esete a fénysebességgel és a mérési hibával.

Az imént volt itt két kiscsaj, 14-15 körüliek egy talicskával, gondolom, papírt gyűjtenek, láthatoan szarul, mert üres volt az eszköz. Mindketten nyúltak a csengőhöz, az egyik le is nyomta, de egy pillanatra, majd elpattantak.

A mókás az volt, hogy nem nyomták le elég erősen, így csengetni sem csengettek, nem csoda, hogy üresen tolták a talicskát. 

20 megjegyzés

  1. planetáriumban leszel vagy merre? :)

    VálaszTörlés
  2. A fősulin leszek, az erkélyen lesz ez a csillagászosdi :D

    VálaszTörlés
  3. A csillagnézegetés jó program lehet... Én is menni fogok, bár a program még nincs lefixálva, de ötleteim, azok már vannak : )

    VálaszTörlés
  4. Nézegettem a többit, 1-2 van, ami még érdekesen hangzott, de a többi nagyon nem foglalkoztat, ezen meg gondolom, azért lesznek emberek, el is tudok vegyülni, és ha száraz cuccnak ígérkezik, akkor már eljöhetek, gondolom, nem kell ott maradni 11-ig :D

    VálaszTörlés
  5. Kétség kívül jó esély van rá, hogy nem várják el, hogy öt órán keresztül tanulmányozd az eget : D

    VálaszTörlés
  6. Bevallom, ha lenne 6 után buszom, ami nem Pestre megy, ahol utazhatok át az újpest városkapuig (ameddig százszor eltévedek), csak megmutatnám a fejem a szakfelelősnek, hogy ott vagyok, és mennék haza, de így csak másnap reggel hatkor esedékes :D

    VálaszTörlés
  7. Hát, én alapból Pesten leszek : )

    VálaszTörlés
  8. Akkor majd kiugrasz elém a BP stadionokhoz, elkísérsz az újpest városkapuig, és a szemedbe mondom, hogy köszönöm ;o :D

    VálaszTörlés
  9. Mit ne mondjak, elbűvölő ajánlat : D Ott nagyon eltévedni sem lehet : P

    VálaszTörlés
  10. Sejtem, hogy nem Budán van az Újpest városkapu, a BP stadion meg Pesten (remélem, pfh, még azt sem tudom..), de képes lennék egy sík egyenes úton balra kanyarodni, és valami nem szép cigánytelepen kötnék ki úgy este 8-9kor :D

    VálaszTörlés
  11. Ehh, a föld felett semmiről sem tudom megállapítani, hogy hol van, gondoltam is már rá, hogy meg kéne nézni egy térképet - de neked csak a föld alatt: metróval kéne utaznod :)

    VálaszTörlés
  12. Akkor inkább gyaloglok, sok rosszat hallottam már a metróról, belöknek alá, kigyullad, kinyílik az ajtó, kizuhanok, hozzám dörgölőznek, megerőszakolnak, felgyújtanak engem, miután kigyulladt a metró, megkéselnek, kirabolnak, kifeszítik a kezem az ablakon, leszakad alattam az ülés, bevágom a fejem a kapaszkodóba, megráz az áram, ejj.. nem kell az nekem :D

    VálaszTörlés
  13. : D Hű, ezek után én is háromszor megfontolnám! A jövőre való tekintettel azért elmondom, hogy a múltkor láttam egy próbaszerelvényt, és egyszerűen csodaszép volt... Úgy féltették a jövőbeli utasoktól, hogy megállás nélkül azt ismételgették a bemondóba, hogy tartsuk a távolságot, és még a kisujjunkkal se merészeljünk hozzáérni!

    Amúgy nagyobb valószínűséggel nem közlekedik a metró, minthogy belöknek/kigyullad... : D : P

    VálaszTörlés
  14. Amilyen szerencsés vagyok, késne 30 percet, azzal lekésném a buszom is, ÉS a metrón mindaz megtörténne, amit felsoroltam.. :(

    VálaszTörlés
  15. Ne már : D Ha lekésed szórakozhatunk együtt, és majd együtt virrasztunk az első járatokig - szuper mókás lesz : P

    VálaszTörlés
  16. Az is, amikor engem megkéselnek, Téged meg megerőszakolnak, aztán késelnek meg, vagy ha melegek is, akkor... fordítva...

    VálaszTörlés
  17. Csaaak borzasztóan óvatos :D

    VálaszTörlés
  18. Na megvolt a csillagnézegetés? : )

    VálaszTörlés
  19. Végül más(ok)ra mentem, és kilenckor már ott sem voltam :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget