Madafaka

2012. szeptember 27., csütörtök

Ó, hogy baszná meg, benyelte a csokiautomata a pénzem. Bár a cél az volt, hogy megszabaduljak az apróimtól, miközben csokit eszem, az egyik része sikerült. Épp jött ki egy férfi, megkérdeztem, hogy mizu, mondta, hogy fel kell hívni az automatán található számot, mert ők foglalkoznak a gépekkel. Nem hívtam, minek hívtam volna, a 100 forintom úgysem térítik meg, és így más is pórul jár majd, BWÁHÁH!

Amúgy a férfinak durván össze volt nőve a két szemöldöke. De tényleg. Még csak képen láttam ilyet, nem értem, miért nem borotvál egy elválasztót.

 

7 megjegyzés

  1. mert akkor borostás lenne az orra felett (:

    VálaszTörlés
  2. Mégis jobb, mint úúgy :o

    VálaszTörlés
  3. én is hasonló okból maradtam csoki nélkül legutóbb. ráadásul olyan tipikus üvegezett automata volt, így nézhettem, hogy fennakad az ÉN csokim, és a világért nem fog nekem leesni onnan.

    VálaszTörlés
  4. Velem is történt már ilyen, hogy az automata nem volt hajlandó kiadni a csokimat! T_T De a pénzt már nem kapom vissza.. és nem fogom felhívni egy 100Ftért a szerelőket! XD

    VálaszTörlés
  5. Ursa, bár nekem is csak fent akadt volna, akkor megrázom, és kijön, ez szimplán nem vette figyelembe a kérésem, benyomtam ismét, kért 100 forintot :D

    Nana, akkor átérzed :')))

    VálaszTörlés
  6. ez egy betonszilárd gép, próbáltam én fizikailag hatni rá.. :D meg a könyvtárban azért ezt óvatosan kell művelni :P

    VálaszTörlés
  7. Az még talán jobb, ez talán összetört volna, ha belekezdek a műveletbe, kicsit régi volt, kicsit hiányos, pár csoki alatt kód sem volt, persze nem gond, mert nem 1 sor snickers, 1 sor bounty, és 5 sor milka wáfelíni volt :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget