Szösz-filmek

2012. szeptember 26., szerda

Huah. Blogolok egyet, hogy jobban menjen az idő, mobilról úgyis sokáig tart.


Délután bekapcsoltam a tévét, a tv2-n ment valami butaság. Fura, hogy egy filmről az esetek 99%-ban lerí, hogy nem amcsi. Legalábbis számomra, biztos a szájmozgás teszi beszéd közben, fogalmam sincs, de erről is 2 mondat után tudtam, hogy vagy német, vagy francia.
Kanadai volt.
A magyar filmet meg rögtön felismerni, mondhatni fájóan magyar, nameg tuti szerepel benne Csányi Sándor.


Ettem csípős instant levest is.
Csípős volt.
Nagyon.

4 megjegyzés

  1. csokoládé bárány2012. szeptember 29. 15:13

    a csípős smack leves a sátán műve. folyik tőle az arcom (mert azt amit már én művelek, nem nevezném könnyezésnek)

    VálaszTörlés
  2. Igen, nekem is folyt minden a képemen, ami nem túl szép leírva :D

    VálaszTörlés
  3. csokoládé bárány2012. szeptember 29. 15:31

    az élő képről az ember meg már ne is beszéljen, ugye x"D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget