Véres vér

2012. szeptember 26., szerda

Véradás pipppa. Szerencsére hamar sorra is kerültem, a vérem meg úgy jött, ahogy jönnie kell, bár az agyam picit lefárasztotta, logisztika gyakorlaton figyelni sem tudtam, a tanár el is engedett minket fél órával hamarabb, óje.

Szeretek vért adni. A sürgés-forgás olyankor, ami az aulában van, ahogy kérdezgetnek, kell-e valami, jól vagy-e, satöbbi, jó. És jó nézni az első véradók képét is, bár én sem 100%-os bátorsággal vetettem bele magam tavaly.

Viszont a szőrös karom miatt nem marad ott a ragtapasz, amivel a vattát erősítették a szúrás helyére. Bosszantó, legközelebb lefogom borotválni a karom azon részét esküszöm...

Aaargh, a hosszupuskasub meg nem megy, nem tudom megnézni, mely sorozatokra jött ki tegnap óta a magyar felirat T_T fakk, hogy pont most.

6 megjegyzés

  1. HIMYM kijött kell? :D

    VálaszTörlés
  2. Köfi, nem, csak megnéztem volna, mi jött ki, mi nem, mert mostanában elindult vagy 4 sorozatom, októberben a másik 10 ;D de akkor a himym kijött, faja :D csak szombaton tudom majd megnézni :')

    VálaszTörlés
  3. egyébként itt is meg tudod nézni a friss feliratokat. (Hosszupuska gyakran rakoncátlankodik)
    http://www.podnapisi.net/

    VálaszTörlés
  4. Igen, ha nem passzol a felirat, ez a második tippem :D a puskát azért szeretem, mert ott a frissek főoldalon vannak, és nincs 20 nyelven, jobban átlátom :D bár lehet, hogy pisin is van lista, még szét sem néztem, rögtön keresek ;D de köszi :D

    VálaszTörlés
  5. Miből is gondoltam, hogy egy igazi sorozatguru nem ismeri a pisit... :D

    VálaszTörlés
  6. Csacsi öreg Pipa ;P

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget