Családi cumó

2012. október 20., szombat

Családi összejövetel mizéria volt születésnap alkalmából. Váh, nem szeretem az ilyeneket, nincs bajom a családommal egyáltalán, csak ne legyenek egyhelyen sokan közülük. Pár embert még életemben nem láttam, pontosabban valószínűleg nem emlékeztem rájuk, amikor jöttek még hárman (fiatal csaj, fiatal srác, idősebb férfi), a sráccal is kezet fogtam, bemutatkozott, és hozzá tette, hogy "Fanni barátja vagyok". Magamban feltettem a kérdést, ki a fasz az a Fanni? Nyilván tudtam, hogy a leányzó lesz az, de érted, épp ezen Fanni említette, hogy ismer minket, mondom oké, biztos 10 évesen együtt homokoztunk egyszer, és ilyen kitűnő a memóriája.

Amúgy nem volt rossz az egész, csak az elején amikor vártunk a többiekre nem volt semmi, amivel elfoglalhattam volna magam, és unalmas volt.

És!

ÉÉÉÉÉÉS! Semelyik rokon nem kérdezte meg, mi a helyzet a lányokkal! Kész csoda, már előre utáltam ezt a kérdést, és nem tették fel. Good guy family.

Persze ezt asszem, részben a négy éves... pfh, fogalmam sincs, milyen rokonomnak köszönhetem, apám nővérének a lánya. apám nővérének a lányának a lánya.

Mindigis utáltam ezeket a rokoni szálakat, olyan összevisszaság az egész. A kiscsaj amúgy aranyos, labdáztam vele, ordibált velem, hogy kisebbet dobjak, kisebbet dobtam, "KISEBBET" ekkor ültem le, mondom akkor cső, labdázz a fallal, nyilván nem mondtam ki, nem rombolom az emberekhez való hozzáállását, hozta nekem a kis öntözőkannáját, mutogatta rajta a vízi élőlényeket, meg később apám nővérének a férjének a telefonjáról nézett magáról videókat :D fura volt látni, hogy egy négy éves hogyan kezeli az okostelefont. Jó, nem nagy waszizdasz, mert a videókból nem lépett ki, csak rákattintott, és ment is, de mégis.. fura volt.

Ó, és azt hiszem, a kislány megakart gyilkolni. Az út felé dobta a labdát, senkinek nem dobta oda, tuti lejátszotta a fejében, ahogy kiszaladok érte, majd elüt egy kocsi, és szétloccsan a fejem a szélvédőn, ő pedig odajön, kihúzza az agyam, és szétkeni azarcán miközben üvöltözi, hogy "MIÉRT NEM DOBTÁL KISEBBBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET?!"

4 megjegyzés

  1. MIÉRT NEM DOBTÁL KISEBBET?

    VálaszTörlés
  2. Oholyan nehéz volt egy pár centis lánynak két méteresen kicsit dobni :'(

    VálaszTörlés
  3. Mi a helyzet a lányokkal, cukiság? :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget