Egy kis X

2012. október 20., szombat

Ez az iksz faktor valami förtelem... anyám meg nővérem nézi a másik szobában, fél hüllel hallgatom, annál az összefoglalósdinál, amikor a kódokat mutogatják már-már a fejem fogtam, jó, ha egyetlen egy tiszta éneket hallottam. Blöahhah, inkább hirdessék ki, ki a győztes, és vessenek véget ennek.

Azt pedig nem értem, egyesek hogy képesek az ilyen műsorokba szavazatokat beküldeni.. komolyan... a pénzt bezsebelik, de a szavazásról mérget vennék rá, hogy nem a nézők döntenek, hanem belül kiötlik, kinek a személyisége jelentéktelen, kit láthatnak jobban viszont az újságokban, kiről lehet újabb bőrt lehúzni. Ezt a Zámbó gyereket még akkor is átrúgdosnák, ha 5 adásban verset szavalna. 

Nade X-ről egy szezonra ennyit, egyre jobban hányok az ilyen műsoroktól. 

12 megjegyzés

  1. Én sem nézem, de Zámbó csodás hangja ide is eljutott. Viszont hallottam két jót is, Adél meg Dávid személyében. Adél ,,kicsit" mű és megjátszós, de kétségtelenül egyéniség, és marha jó a hangja. Tehát én neki drukkolnék, ha valóban a hang alapján menne. (:

    VálaszTörlés
  2. Adélt annyira felöltelték, hogy őt még tudom, ki, Dávidról már fogalmam sincs :D a lányt tegnap hallottam, ha jól emlékszem, azt a Katy Perry számot énekelte, és... valami iszonyatosan bántotta a fülem, olyan hamis volt, de több produkcióját nem láttam, lehet, hogy csak most teljesített alul :D

    VálaszTörlés
  3. :DD
    Én szerencsére azt sem tudom kikről beszéltek, de jó végre ilyet olvasni :D

    VálaszTörlés
  4. Még igyekeztem netről utólag visszanézni a válogatókat, hogy majd azok viccesek lesznek legalább (a jókat áttekertem, ne untassanak, 12 egy tucat), de a második részig már nem jutottam el, nem szórakoztatott az a sok műdráma :D

    VálaszTörlés
  5. Nem nézek xfaktort megasztárt csillagszületiket
    voiceba pár napja belenéztem az se lett kedvencem
    monnyuk nekem apám meg folyton politikát néz
    :-s :-)

    VálaszTörlés
  6. az én apum is politikát néz egész nap :D

    VálaszTörlés
  7. Addig jó, amíg csak nézi, nem komentálja hangosan a hallottakat :D nekem anyám nézi mindig, és előszeretettel utal a politikusok anyjának foglalkozására.

    VálaszTörlés
  8. :DD
    ez nálunk is előfordul... de ez még mindig jobb mint a jóbanrosszbant meg a barátokköztöt hallgatni...

    VálaszTörlés
  9. Hah, azt szerencsére nem nézi senki, csak a voicet, meg az x-et, elég ez a kettő is, hogy halláskárosult legyek.. :D

    VálaszTörlés
  10. tejóég, most hallgatom a legutóbbit. ez valami iszonyatosan szar.
    akkor eddig miért tudott énekelni, ha itt még a szikrája sincs meg? o-o

    VálaszTörlés
  11. Kezdtem aggódni, hogy vagy Neked szar a hallásod, vagy nekem :D félelmetesen rossz volt, de mivel ennyire megosztó személyiség, hájpolni fogják amíg csak lehet :)

    VálaszTörlés
  12. az első élő adást nézd meg! :)

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget