Sorozatosdi - American Horror Story

2012. október 22., hétfő

Tegnap éjjel végre megtekintettem a szerdán kijött American Horror Story 2. évadának első részét fülhallgatóval, sötétben. Ez a sorozat minden évadban más-más történetben gondolkodik, míg az elsőben kaptunk egy kísértetjárta házat, most egy elmegyógyintézet falai közé engedtek be a készítők. Hozta a várt színvonalat, nem többet, nem kevesebbet, bár így első részre talán túl sokat akartak adni, elég töményre sikerült, de majd lejjebb vesznek a tempóból a 12-13 rész alatt.

Bővebben nem mennék bele az elemezgetésekbe, hangulatilag nekem ez horrorosabb, mint az első évad volt, nameg a szanatóriumok számomra amúgyis dobogón szerepelnek az efféle nyomasztó helyek versenyében, inkább beteszem az első, illetve a második évad előzetesét.







Személy szerint a 2. évad előzetese jobban bejön. Az elsőnél jóval többet mutat magából a sorozatból, de ez hangulatosabb.





8 megjegyzés

  1. alig vártam már, hogy lássam :D szobatársam szerint beteg vagyok, amiért ez nekem tetszik. :D
    who knows.

    VálaszTörlés
  2. ez most nekem nem jött be annyira, valóban túl sokat akartak adni. kicsit erőltetett lett, és hát hiányzik tate langdon, brühühü. (nekem most aludnom kéne, jaj. ezt miért írtam le? : DD)

    VálaszTörlés
  3. Ha ennyitől beteg egy ember, a normálisak kerülnek kisebbségbe :D

    Biztos gondolták, hogy most aztán megfogják a kemény horrorfanokat, és mindent beleadnak, ami... igen. Jobban szétszórhatták volna, oké, hogy 12-13 részük van, de akkoris, bár a második részt még nem láttam, remélem, ott már visszavesznek a tempóból picit, és elfelejtik azt az ufós baromságot :D Tate karakterét én is bírtam, de legalább egy kis morzsa maradt belőle a színész képében :D

    VálaszTörlés
  4. Hmmm, első évad első részt megnéztem.... hááát, lehet álmodok majd furákat :D

    VálaszTörlés
  5. Ugyan, nem olyan rémületes az, bár a legelején amikor az ikrek bemennek a házba, és a lány figyelmezteti őket, azon nekem is végigfutott a hideg a hátamon :D

    VálaszTörlés
  6. szerintem a normálisak már így is kisebbségben vannak :D

    VálaszTörlés
  7. :D
    azért azon röhögtem, amikor a csaj közli, hogy a Diego-t nem szereti, csak a dóra a felfedezőt :DDDD

    VálaszTörlés
  8. Ennek én csak örülök ;o

    ;D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget