Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2012. november 10., szombat

Kint voltam füstölni. Tiszta a levegő, fúj a szél, hallottam, amint egy vonat a távolban zakatol, és aaah, úristen. Imádom az ilyet, belegondolni, hogy míg én ott állok érezve a hideget a bőrömön, addig más egy vonaton utazik. Széltől függően hol hangosabb, hol halkabb volt a zakatolás, és elég sokáig hallottam, mintha a ház körül körözött volna. Majd hirtelen dudált egyet, kutyák vonyítottak fel, és kis idő múlva elhalkult.

Míg én ott álltam érezve a hideget a bőrömön, addig más leszállt egy vonatról, illetve felsietett rá.

Bolondulok az ilyenért.

A vonat elnémulása után alig 5 másodperccel repülőt hallottam, amit felnézve rögtön ki is szúrtam. Már a végefelé jártam a dolgoknak, így besiettem, és megnéztem azt a weboldalt, amit logisztika órán mondott a tanár, flightradar24.com, itt nyomon lehet követni a közlekedő járatok útját, hogy hol tartanak, stb, az a gép, amit én láttam épp Londonból jött, és valami Abu Dhabiba tartott, most fog elmenni.. Füzesabony felett, 1-2 perc múlva pedig már Tiszafüred, illetve Hajdúszoboszló levegőjét rontja.

Mindigis szerettem ezekbe belegondolni, hogy most épp valaki repül, épp valaki vonatozik, épp valaki autóban ül, buszozik, én itt görnyedek egy laptop előtt, és ha fogja ezt olvasni valaki még ezen az estén, akkor ő is szintén ül valahol, miközben szemébe világít a monitor fénye.

Énénén imádom ezt. Fény, és tér-idő mániás vagyok.

4 megjegyzés

  1. csokoládé bárány2012. november 10. 18:01

    születésnapodra beszerzek neked egy Tardist és akkor nyugodtan kiélheted fény és tér-idő mániádat, ha meg szereted a kéket akkor plussz öröm C:

    VálaszTörlés
  2. Legalább illeni fog a nevemhez :o

    VálaszTörlés
  3. csokoládé bárány2012. november 10. 19:39

    teljesen meg voltam afelől bizonyosodva, hogy azt fogod írni, hogy: legalább illeni fog a körömlakkomhoz. *facepalm*

    ohh, brain, you, are drunk!

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget