Óje

2012. november 11., vasárnap

Nnnna sikerült megcsinálni a gépezetet, így nem kell a laptoppal szenvednem. Hamar le is töltöttem az alap programokat, amik feltétlen kellenek, bs player, utorrent, photoscape meg nod32, oszt csokkolom, másra nincs szükségem.

Utálom visszatolni a házat a helyére. Mindig rendezgetni kell mögötte a zsinórokat, mert azok persze megfeszülnek, és a házzal együtt a fejemre borítom a billentyűzetet, az egeret, a hangfalakat, de még a monitort is, plusz a modem is a házon van elhelyezve, így azt is úgy kell elrendezgetni, hogy a zsinór ne nyomja ki, mert akkor dől jobbra-balra. Próbáltam rengetegszer már elhelyezni a zsinórokat úgy, hogy csak csúsztatni kelljen visszafele anélkül, hogy bármit lehúznék, de vávává, impussibru.

Tegnap... azaz ma még megakartam várni, amíg a kis repülőgépecske leszáll, folyamatosan követtem. Néztem is, milyen szép nagy ez az Ausztrália, amikoris 1 óra után rájöttem, hogy Törökországot nézem. Well... még jó, hogy föciből tettem érettségit, pedig gondolkoztam is, milyen arabos nevű helyen lesz a leszálláshoz használt repülőtér, nem is tudtam, hogy Ausztráliában is ilyen nevűek vannak.. mint kiderült, az Arab Emirségekbe igyekezett...

7 megjegyzés

  1. emilségek?ja jó ország lehet:p

    VálaszTörlés
  2. Ne nevesd ki a diszlexiám.

    VálaszTörlés
  3. Én azt hittem az egy poén. Még nevettem is.
    Kellemetlen. hm. /nem baj, ha most megint nevetek, de igazából magamat röhögöm ki?:D/

    VálaszTörlés
  4. Nemmm mondom biztosra, hogy tudom értelmezni ezt a két sort :D

    VálaszTörlés
  5. Hát a kis emilséges téma:D

    VálaszTörlés
  6. Ó ;o az figyelmetlenségből fakadó elírás volt csupán, de ha sikerült valakit megnevettetnem vele, az csak jó ;D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget