Az őrült chrome

2012. november 19., hétfő

Hevesaranyosból/környékéről valaki nagyon szívleli a blogom.

Biztos egy őrült rajongó, aki egyesével kinyomtatta a bejegyzéseimet, felplakátolta vele a szobáját, folyamatosan simogatja, ölelgeti a monitort, akárhányszor itt van, és már vágja ki az újságokból a betűket, amiket összeállítva egy levelet fog küldeni.

Hű.

Megoldótott ez a gugli króm frissítési gebasz, pont rátaláltam erre a téma dologra, keresgéltem valami Breaking Bad-eset, de a sok szar közül a South Park volt a legbarátságosabb, így egyelőre azt állítottam be, és ezzel már a régi a leggyakrabban látogatott oldalak izémizé.

Meg így eltűnt a kereső is, ergó nyilván nem frissítették rögtön, remélem, el is felejtik, hogy van ez a theme, és nem is fogják..

Süt a nap. Nem szeretem, ha ilyenkor süt, mert a nap ezen szakában pont a monitort találja telibe, még szerencse, hogy van ez az új találmány az ablakomon, ez a redőny.

És ójeje, van új Walking Dead meg Misfits, estére lesz felirat is előbbihez. Remélem.

16 megjegyzés

  1. Van egy ilyen majmom nekem is.
    Napi 15 oldalletöltést mindig produkál. :D

    VálaszTörlés
  2. Ó, én annak csak örvendek, ha valaki érdeklődik irományaim iránt :D

    VálaszTörlés
  3. "TWD-re picit várni kell, mert most dolgom van, ha elintéztem, és hazaértem, természetesen el fog készülni. Stay tuned." (via Alias Twitter kb. 1 órája)

    VálaszTörlés
  4. a hevesaranyos az nembittos h stimmel,mert engem meg úgy látom lengyel környékére tesz,ami öléggé messze van tőlem....:p

    VálaszTörlés
  5. Egen, de estére meglesz az szerintem, a várás annyit jelent, hogy máskor már délben van felirat, így csak olyan 9-10 körül lesz :D

    Azért mégsem Csongrádba tesz Téged, olyan borzasztóan sokat nem téved ;o

    VálaszTörlés
  6. Alias szokta magát tartani, Lordkeksz tűnik el napokra, OUAT S2S07 még most sincs, pedig már van 8. rész is.

    VálaszTörlés
  7. Nekem szerencsére minden felirat jön akkor, amikor szokott, néha a Misfits is kijön másnap, azaz ilyenkor hétfőn, de legkésőbb szerdán, az American Horror Story még az olyan, amire sajnos várni kell napokat Workaholics-ról nem beszélve, amire viszont hónapokat, pedig az pont nyári uborkaszezonban fut, amikor lenne mit néznem, de az évadzáróra is csak múlthéten jött felirat, holott már kb szeptemberben lefutott :D

    VálaszTörlés
  8. na azé,ha azt a 70 km-t gyalog kéne megtennie,akkor lehet máskor pontosabb lenne:p

    VálaszTörlés
  9. Ugyan Szeder, 70 km-t lesétálsz pár óra alatt ;o

    VálaszTörlés
  10. Az nekem már sok, Te még fiatal vagy ;o

    VálaszTörlés
  11. Mondtam, h rossz a helyfelismerőm...már nem Adácson, vagyok, hanem Abasáron...mi lesz vajon a következő?!?! :D

    VálaszTörlés
  12. Ez nem az addonon múlik, szimplán az IP cím másra mutat, régen, ha mobilról néztem blogot, akárhol is voltam, egyenesen Pöstre küldött ;o

    VálaszTörlés
  13. óhh...óriási...már legközelebb a holdon leszek :P

    VálaszTörlés
  14. a csongrádi én vagyok..meg egy kis pest-is waaaahahaha :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget