A legszexibb fotó 2012

2012. november 19., hétfő

Van ez a méltán népszerű Piratebay oldal, ahonnan én a kis sorozataim szoktam letöltögetni nagy vidámságok közepette, persze itt hirdetések is vannak, 1-2 hete felbukkantak különböző "társkereső", meg egyéb lányok által nyújtott szolgáltatásokat hirdető linkek, és egyen mindig megakad a szemem...

  


Ez a szerencsétlen mégis mit gondol, mit művel? "Kéne valami szexi képecske, ami felkelti a kanok figyelmét... hmmm... felveszem a kedvenc farmerszoknyám, és miközben félig letolom, hogy kilátszódjon a bugyikám, a fürdő közepén jó alaposan összevizezem a tussal.. tuti mindenki engem akar majd!"

A hirdetésre magára nem kattintottam rá, elég az a víruskockázat, ami a kis csapd le a csótányt, meg rúgj gólt, meg boxold le az ellenfeled játékok miatt mindig véletlen megnyitok, nyilván nem valódi társkeresőről van szó, akármennyire is szeretne megismerni az ember egy valódi orosz nőt.

 

6 megjegyzés

  1. Pedig milyen szép, hosszú a haja! Amúgy pont ismerek egy fiatal orosz nőt. :P

    Én a magam részéről a külföldi lyrics oldalakkal szívok, amikor oldalra kattintok, hogy tudjak görgetni a nyilakkal (a szövegre nem lehet, mert akkor rögtön osztaná a pár sort a szociális hálón), bele a fehérség közepébe, és még arról is megnyílik valami.
    Hurrá!

    VálaszTörlés
  2. Codálatosz :D

    Igen, ezt a megosztósat ismerem, én a sing365-öt használom, ha kell valami, eléggé letisztult kis oldal :D

    VálaszTörlés
  3. ez olyan _what_, hogy már hatodjára fogalmazok kommentet, de felesleges. azépersze tudjuk hogy az oroszok kicsit mások ^^

    VálaszTörlés
  4. Nem hittem volna, hogy puszta szórakozásból öntözgetik magukat tussal :D

    VálaszTörlés
  5. én azt nem értem minek rá bugyi,ha már melltartót sem hord.:p

    VálaszTörlés
  6. A pompás színkompozíció végett :o

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget