Gyrostól hányva tapsolni dejó

2012. november 26., hétfő

Madafaka, szerettem volna hátteret betenni, még pár hónapja kaptam üzenetben kódot, de széhhétcsúszott a cucc, és nem jöttem rá, mi az oka T_T

Gyakran elgondolkozom, milyen lenne a világ, ha a két tenyerünk helyett az egyik tenyerünkkel, és a talpunkkal tapsolnánk. Egyrészt mindenkinek lenne ülőhely mindig, mivel úgy tapsolni márcsak ülve lehet, nameg az ügyesebbeknek állva. És ha ez így lenne, vajon eszébe jutna-e valakinek, hogy milyen lenne két tenyérrel tapsolni? Biztosan lelőnék, mert ne legyen má' anarchista.

Kivételesen szerdán fogok visszakúszni Gyöngyösre, ehhez reggel ötkor kényszerülök felkelni, de sebaj. El is terveztem, hogy én márpedig a nagytáskámmal fogok rögtön bemenni logisztikára, hogy lássa a tanár, milyen elszánt, milyen tudásra szomjazó hallgató vagyok, aki le sem pakol, már megy az öskolába órát hallgatni. Már volt egy ilyenem, amikoris véradás után mentem még vissza a terembe, hogy lássa, milyen csodálatos lelkű vagyok, még vért is adok. Nyilván nem ezért adtam, de na, nem rossz dolog a bónusz.

Úgy ennék most gyrost. Gyöngyösön finom, bár nagy hasonlítási alapom nincs, mert itt csak egy helyen ettem, de az valami förtelmes volt, komolyan majdnem hánytam tőle olyan rémes, de megettem, mert kidobtam érte 650 forintot, viszont Gyöngyösön kettő hely készítményét ismerem, és az a kettő nagyon jó, ráadásul mindkettőben nagydumás az eladó, Gyöngyösön külön élmény gyrost vásárolni. Kiakarom majd próbálni aztata vegásat, amiben sajt van a hús helyett, max üvöltve kihányom, ha nem ízlik.

Az üvöltve hányás nekem vicces. Mindig röhögök, ha egy mesében, mint a Family Guy üvöltve hánynak, volt egy jelenet, amin konkrétan besírtam, remélem, indavideóról is sikerül majd betennem ide.

(Nem, mert nincs "régi beágyazó kód", szóval videó ITTTTTTTTTTT)

Éééésésésés van új Walking Dead felirat, az utolsó előtti a februárig tartó szünet előtt. Rohanok is megnézni ;O

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget