Ssssz

2012. november 26., hétfő

Megmutatni egy macskának, hogy az a valami, amitől fél igazából nem bánt, úgy, hogy egészen közel, az orrához emeljük a tárgyat (esetemben az övem, nem, nem ütlegeltem, nem fojtogattam vele, pusztán ugye tapsoltam, amikor szagolta volna meg még pár napja) nagyonnnagyonnagyon hülye ötlet.

Kiugrott a kezemből, de persze kitolt karmokkal, alaposan elvágva ezzel 3 helyen a bal, 2 helyen a jobb tenyerem/kézfejem.

A legidegesítőbb, hogy viszket, mint a fene, fájni nem fáj, akármennyire is vérzik, csak viszket, vakarnám én, de akkor viszont már fájna. Asszem. 

2 megjegyzés

  1. szerintem hagyd őket ketten egyedül egy szobában bezárva. amennyiben nem félted az övet. tuti barátok lesznek. vagy nem lesz többet öved. :Đ

    VálaszTörlés
  2. Áh, erős öv, ha széttépné, akkor valóban elkezdenék félni tőle :D nameg újabban már a papucsom is elkezdte félően nézni, annak sem mer a közelébe menni, pedig azzal semmit nem csináltam ;o

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget