Honnan jönnek a pókok

2012. november 10., szombat

Tettem be tegnap ilyen ki-honnan van cuccost a teknőcök alá, ami még többségében a több, mint két éves adatokat is mutatta, mivelhogy még abban a blogban is volt ilyen.

Mókás volt nézni.

Mondjuk rohadtul nem, ugyanolyan fapofával realizáltam, mint általában a dolgokat, inkább az volt mókás, hogy valaki akkor végiglapozgatta a linkeket oldalt, amit ugye kijelez, és ott van közte a régi Bench, meg pár olyan bezárt blog, amiknek a többségéről fogalmam sincs, ki lehetett a gazdája. 

Szobámból kimenet egy fehér pók lógott le a plafonról a konyhában. Lecsaptam, mert ne lógjanak már a plafonról fehér pókok a konyhában, igazából csak az irigység hajtott, amiért én nem lóghatok a plafonról a konyhában, vagy ha mégis, azt nem élvezném annyira, mert egy az, hogy nem izgulok a fojtogatásra, kettő az, hogy nem nagyon lenne időm kiélvezni, még előtte megfulladnék, bezzeg, ha olyan lennék, mint a pókember, előbb szakadna ki a tartógerenda, mintsem engem megtartson a plafon, szóval basszák meg a pókok... 

2 megjegyzés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget