Auje

2012. november 9., péntek

Az egyik kézfejem szőrösebb, mint a másik. Ez lehet az oka annak, hogy mindig meglepődök, jézusom, milyen szőrös kézfejem van, mert akkor a jobbra nézek, és azelőtt pedig a bal van szem előtt, ami elhiteti velem, hogy nincs is annyira, MEGFEJTETTEM AZ ÉVTIZED REJTÉLYÉT!

Szóvalhogy jelenleg nincs gépem, és ha jól számolok, nem is lesz a közeljövőben. Meghalt a vinyó, kéne újat venni egy tizesért, de áh... baszni bele, majd majd. Nővérem laposáról gépelek, ami elég régi, utálom, jutyubozni is rohadt nehezen lehet rajta, mert akad a videó, de még ha gépről indítok valamit, az is megakad, majd felgyorsul a kép, amíg be nem éri a hangot, egyszóval nem egy nagyon fasza masina. Természetesen az előzmények törlése itt is megy a blog miatt.

Ha valaki feláldozza a gépét, hogy nekem legyen, azt meghálálom egy üdvözlőlappal.

Zenét is többnyire mobilról kapcsolok, mert természetesen az is akad a gépen.

Auje, már csak négy hét, és vizsgaidőszak. Öt vizsgám lesz, 1 órára be sem járok, 1 óra nincs is, 2 órát nem értek, 1 órán meg alszom, így most is szép reményekkel nézek elébe az időszaknak.

Beszélgettem tegnap az ikrekkel óra előtt. Persze kézfogásnál már kívántam is a boldog születésnapot, merthogy az volt nekik, nem tudom, említettem-e az előzményekben. 24 évesek lettek, omájgád, 5 évvel idősebbek nálam, és 2 évvel fiatalabbnak néznek ki. Duuuaarvaaaa.

Sorozatosdi még persze megy, bár így laposról nem nézem mindet, noha csak 3 az, ami kimarad, ami nem annyira fontos. A maradék közt a South Park az, amit így is nyomon követek.

Talán annak örülök meg mindig a legjobban, amikor meglátom az új részt, olyan nosztalgikus érzést tud adni pillanatok alatt, olyan jó nézni, még ha a régi részekhez képest egy hatalmas rakás szar is. Még 8-9 évesen szoktam rá, amikor megpillantottam a világító dobozban az egyik epizódot, és azóta imádom. Kár lenne tagadnom, hogy talán emiatt veszem könnyelműen a csúnyarosszbüdös szavakat, dehát akinek nem tetszik, bassza meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget