Kopasz macska

2012. november 24., szombat

Milyen hülyén néznék ki kopaszon... oké, így is, de a haj hiánya rátenne a dologra még egy lapáttal, fura lenne érezni a koponyám a tenyeremmel, régen, amikor nagyon rövid hajam volt, és minden mosakodáskor meg is mostam, mert arra sampon nemigen kellett vágás után 1-2 hétig, előszeretettel szórakoztam azzal, hogy tenyeremmel hátrasimítom, mert az nekem tetszett, ahogy a víz lepattan róla a mozdulattal, persze miután már szépen folyt az egész tükörről a folyadék, abbafejeztem.

Tönkretettem a kismacskánk idegrendszerét.

Az ágyamon lófrált, amikor odadobtam neki az övem, hogy játsszon vele. Nem sikerült pontosan céloznom, csak a hangot hallotta a becsapódásnak, majd elindult az irányába. Tapsoltam egyet, mire ő felugrott, mivel nekem ez roppant mód tetszett, megismételtem még párszor, a végén kiment a szobából, néha visszajött, de már úgy, hogy kábé minden kis zajtól ugrott egyet, és fél manccsal adott pofont 1-2 dolognak, majd elugrott onnan :D remélem, nem okoztam maradandó sérülést az idegrendszerében ;o

A kopasz gondolat eme remekbeszabott műhöz készített videoklip közben férkőzött a' agyamba.





18 megjegyzés

  1. Mindig is tudtam, hogy te egy nemnormális vagy!

    VálaszTörlés
  2. Mindigis tudtam, hogy tudtad! :O

    VálaszTörlés
  3. Én csak a fogkefét szoktam addig-addig pöckölgetni, amíg minden úszik a még kicsit fogkrémes dzsuvában.
    Most szívesen leborotválnám a fejem a francba.
    Te veszélyes vagy. És nem csak azokra a szerencsétlen macskákra nézve, akiket hozzád sodort a balsors. :D

    VálaszTörlés
  4. No, hajrá, de kötelezően vedd videóra :ooo
    Pedig mást nem is ijesztgetek tapsolással :'( olyan gyakran...

    VálaszTörlés
  5. Amikor ilyen kis megjegyzéseket teszel, mindig beugrik egy kis jelenet...

    Jolán néni hajlott korához képest meglepő ügyességgel cikázik gurulós bőröndjével a piaci forgatagban. Bár pontosan tudja mit akar, és azt hol szeretné megvenni, engedve kíváncsiságának meg-megtorpan, és megpróbál lábujjhegyre ágaskodva átkukucskálni az asztalok előtt forgolódó emberek vállai fölött. Apró termete miatt ezt csak nehézkesen tudja megtenni, s ennek tetejébe olykor még meg is lökik, s ettől megtántorodva újra elindul, habár vágyakozik a nagy virágos bódé után. Engedne a kísértésnek, de szerény nyugdíjából csak a legfontosabbakat engedheti meg magának.
    Apró lábait szorgosan kapkodva igyekszik a jól ismert zöldséges pulthoz, ahonnan már messziről int neki a kedélyes tekintetű idősödő úr.
    Jolán néni merengően mosolyog, majd vén, csontos, kissé remegő kezével előkotorja kabátja jobb zsebéből a pici, sárgás papírdarabkát, amire felírta, mi hiányzik a városszéli kis házának konyhájából. Csak a megszokás miatt tehette, hiszen csupán egy tétel állt rajta: egy kiló krumpli.
    Amint a cetlivel szöszmötölt, egy fiatal férfi lépett mögé, mintha a gondosan felpakolt portékát venné szemügyre. Ekkor azonban megcsillant valami a szemében. Csak egy pillanatra, de kaján mosolyra húzta a száját, aztán feszült fegyelem ült ki arcára. A mit sem sejtő Jolán néni fölé hajolt, lassan, minden mozdulatára kínosan ügyelve elkezdte felemelni kezeit, ajkait összezárta, a szeme vékony vonallá zsugorodott, majd éles hangot hallatva összecsapta tenyereit Jolán néni füle mellett.

    Hogy tréfa volt-e, vagy sem, talán már sosem tudjuk meg.
    Ami biztos, hogy ez volt Jolán néni utolsó bevásárlása, az idős hölgy holtan rogyott össze a piac kövén.



    Na ezek után tapsolgass, ha mersz:D

    VálaszTörlés
  6. Ójaj, szegény pára :D

    VálaszTörlés
  7. Látom baszottul sajnálod. :DD

    VálaszTörlés
  8. Ééénénénén... sajátosan fejezem ki sajnálatom Jolán iránt :( :D khm.. :(

    VálaszTörlés
  9. Dafuq did I just feel :D:D

    VálaszTörlés
  10. Ma délután elhatároztam, hogy a nap többi részében olyan intellektuális leszek, amilyen csak lehetek, de te lábbal tiprod az ember álmait. És közben tapsolsz. :D

    VálaszTörlés
  11. Köszönömköszönöm ;P

    VálaszTörlés
  12. Igazán nincs mit. Nincs. :D

    VálaszTörlés
  13. Én mikor kicsi voltam , féltem nagyszüleim cicájától , mert az bebujt az ágy alá és onnan figyelt , a nagy borostyán színű szemeivel ... most már restellem de néha megdobáltam egy-két cerkával meg kisebb kacattal , hogy kiugrasszam... hát meg is kaptam , mert egész életében egyszer sikerült megsimogatnom ...

    VálaszTörlés
  14. Szegény ciccca :D de legalább egyszer engedte ;o

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget