Serj Tankian - Elect the Dead Symphony

2012. november 25., vasárnap

Mint azt tudni lehet, pár hete gép újratétel történt, az addig "megvett" albumokat mind "vehettem" meg megint, és megakadt a szemem valamin, amit azelőtt nem "vettem" meg. Tudtam a létezéséről, mégsem jutottam el soha addig, hogy "megvásároljam", így most, hogy helyben voltam, megtettem.

Serj Tankian első szólózásából, az Elect the Dead-ből készített szinfónikus zenekarral rögzített lemezéről van szó, ahol az elődről három dal kivételével az összes át lett hangszerelve, valamint ezen a koncerten mutatta be a már megjelent második albumáról a Gate 21 című számot.

Serj művészúrról tudni lehet, hogy nem egy egyszerű zenész, akinek karrierje nem áll másból, mint hakniból, és új lemezekből, adott már ki könyvet is, ha a politikában valami nem tetszik neki, annak hangot ad, egy kicsit jelen van itt, egy kicsit ott, és mint ezen Elect the Dead Symphony-ról kiderül, szereti a líraibb, klasszikus irányba mutató zenét is.

Kis "érdekességnek" mondható, amíg más együttesek 1-2-3 számukról készítenek klippet egy albumról, addig Tankian törekszik minél több zenéjét kiadni egy kis videóval a csatornáknak, feltenni a jutyubra, az első lemezén található összes számról készített klippet, noha ő maga ténylegesen csak kettőben szerepelt, a többi már animációs munka szüleménye lett. A másik két albumánál már nem volt ilyen, ott visszavett a tempóból, és csak 1-2 szám került klippesítésre.






És az eredeti:





10 megjegyzés

  1. Én már régebben 'megvettem' az albumot. Nagy kedvenc.
    Furcsa, hogy pont most rakod ki ezt a posztot. Hogy miért, az mindegy, de nekem elég jelentőségteljes.

    Amúgy egy újabb piros pont, ami a szemem előtt lebeg, ha eszembe jutsz. :D

    VálaszTörlés
  2. Az ilyen postoknak a fő szerepe az, hogy talán újabb rajongókat szerezhetek a szeretett énekesnek/együttesnek :D hacsak 1 ember elkezdi hallgatni a zenéit, már megérte ;D
    ami furcsa, ha holnap mindenki kipostolná a számait, és mindenki imádná, holott azelőtt fogalmuk sem volt a létezéséről, kiszeretnék a zenéiből, mert túlságosan tömegcikk lenne :D
    Awww yiss ;o

    VálaszTörlés
  3. Te anti-divatbuzi. :D

    VálaszTörlés
  4. Egyszerűen utálom, ha valamit ajánlok, akkor elmegy a fül mellett, de ha az a valami divat lesz, akkor bolondulnak érte :D

    VálaszTörlés
  5. De miből lesz divat? Azt is egyszer ajánlgatta valaki? Vagy csak úgy OPPAN divat lett?:D

    VálaszTörlés
  6. Valahogy oppan divat, asszem, az csakúgy előbukkan, nem terjed ajánlgatás által, mert mások ajánlását az emberek 99%-a leszarja, és rámondja, hogy "jó" :D

    VálaszTörlés
  7. Hát én az emberek ajánlgatásának 99%-ra rá tudnám mondani, hogy na vidd a szarodat máshova.. Neeem, nem szoktam. Nem mindig.
    Én a kedvenceimet valamiért csak saját felfedezés által vagyok hajlandó befogadni.
    Kivéve egyet. Had ajánljak neked most én valamit, nagy szeretettel. (:

    http://www.youtube.com/watch?v=FjnsZx5e1Go

    VálaszTörlés
  8. Ezzezez... fura O_O
    Eztet jobban szeretem tőlük ;P

    http://www.youtube.com/watch?v=8ZrQYEbmK88

    VálaszTörlés
  9. Nagy klasszikus. Látom kifinomult az ízlésed. :D

    VálaszTörlés
  10. Ez csak természetes ;P

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget