A Nagy nap

2012. december 3., hétfő

Nem hittem, hogy eljön ez a nap is. Nem hittem, hogy bekövetkezik még az én életem során, nem hittem, hogy megtapasztalhatom, milyen érzés, de...

nem látok egy fészbuk postot sem, ami közölné a hóesést... mmm... hű.

Persze ennek oka lehet az is, hogy az ismerőseim, akik megtehették volna, mind-mind leiratkozóban vannak, ilyen-olyan baromságok kipostolásáért, jóformán többnyire oldalak postjait látom, meg pár emberét, akik amúgyis ritkán írkálnak, akkor sem érdekelnek, az meg sokkal inkább, hogy például...

TEGNAP VOLT A THE WALKING DEAD FÉLÉVADZÁRÓJA, ÉS MOST VÁRHATOK FEBRUÁRIG, VVVVVÁÁÁÁÁ

Meg se merem nézni, tuti valami ultraizgalmassal lett vége. Ffffuuu... 

14 megjegyzés

  1. most hogy mondod én is észre vettem :D
    bááár nálam a világ fájdalmas idézetek vannak a toppon. kedvenceim (:

    VálaszTörlés
  2. Nálam volt egy pár 'Na most majd mindenki kiírja, hogy esik a hó, SZÁNALOM' post.
    Ez sem volt kevésbé zavaró. :D

    VálaszTörlés
  3. Diamond, igen, én azért is iratkozom le emberekről, nálam elég 1 olyan post, ami nem tetszik, és inkább ki se teszem magam annak, hogy esetleg látok az illetőtől mégegyet :D

    Pfh, szerencsére az én hírfolyamomban béke van, és rend, csak az postol, akit még elviselek :D

    Még.

    VálaszTörlés
  4. hát az én üzenőfalam is elég uncsi,mintha nem lenne csak 20 ismerősöm;)

    VálaszTörlés
  5. " Na írjátok még ki 600-an, hogy esett a hó " és egyéb jókívánságokkal találkoztam, de én is csak ezekből tudtam meg, hogy esik a hó, szerencsére. :D Bár a 17 év alattiak nagy részét töröltem a francba, mert Ők hajlamosan MINDENT megosztani a világgal, nekem ezekre nincs szükségem.

    Képzeld el, Grimm se lesz márciusig, majdnem elsírtam magam. Bár azt olvastam egy bizonytalan forrásból, hogy januárban megkegyelmeznek és levetítenek (ez milyen hülye szó így 2013 derekán) egy részt.

    VálaszTörlés
  6. Én adok egy esélyt nekik, aztán egy botlás, és annyi ;o

    Ójaj, bár azt annyira nem sajnálom, csak olyan kis vasárnap délutáni sorozatocska nekem, legalább nehezebben unom meg :D
    De a walking dead, hát azazaz.... T_T

    VálaszTörlés
  7. Azért vannak 17 év alatti ismerőseim is, de pl. unokahúgom is megérdemelné a törlést. Na mindegy, ez már egyéni szocprobléma. :D

    Én még csak most kezdtem belejönni a Grimm nézésbe! Ez volt az a sorozat, amit folyamatosan tudtam nézni.... úgyhogy kezdhetem a Dextert. Abból legalább sok éved van. :D
    TWD-nek is adni kellene egy esélyt, bár nekem annyira nem adják a zombik.

    VálaszTörlés
  8. http://comment.blog.hu/2012/12/03/kicsit_felresikerult_a_walking_dead_bikinis_naptarja

    :DDDDD

    VálaszTörlés
  9. Ott az a jó kis leiratkozás opció :D

    Nekem a Grimm csak középkategória, amit nézhetnél végre, az a BREAKINNNNG BAD ;ooo
    walkingban a fő hangsúly a karakterfejlődésen van, a zombiskodás csak a köret :D nekem a Boardwalk Empire 3. évada ért véget tegnap, várhatok mgint szeptemberig, míg újból nézhetem a gengszterkedést Steve Buschemivel :'(

    VálaszTörlés
  10. Ja, igen. a Breaking Bad. De abban beteg a főszereplő, félek, hogy lehangolna...

    VálaszTörlés
  11. Eggggyáltalán nem egy depizős sorozatra kell gondolni, a walking deadben koponyákat zúznak be, szemeket döfnek ki vascsővel, az szerintem jobban lehangolna ;P a breaking bad nem fog :)

    VálaszTörlés
  12. Na jó, lehet adok neki egy esélyt. Csak az én vidéki, egymegás netemmel jól meg kell gondolni mit tölt le az ember.... ;D

    VálaszTörlés
  13. Ezt abszolút megéri :P

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget