Kifestő

2012. december 1., szombat

Tegnap játszottam. Kifestővel. Már-már zavaró, mennyire lekötött, hogy kattintok a színre, és a dologra, amit ki kell festeni, olyan fejet vágtam hozzá, hogy ha valaki látta volna, az tuti azt gondolja, bombát hatástalanítok számítógépen, majd ha közelebb jön, látja, hogy épp egy madárka lábát próbálom kifesteni, ami kicsi, és oda kell találni a kurzorral.

Voltam mamámnál fát bepakolni a pincébe. Jaahhhajaj, sietnem kellett, és nagyon sok fa volt, és nekem ilyen magassággal a földig sokat kell hajolnom, és ú. Leszakad a hátam, vagy kihúzom magam, vagy teljesen behajolok, ha csak kicsit engedem el magam, akkor rögtön összecsuklik, és úgy megyek, mint egy dolgos néni 40 év kapálás után. 

10 megjegyzés

  1. Én időnként az öltöztetős, és a pizza meg egyéb kaja készítős játékokkal nyomulok.
    Kipróbálom a kifestőt is. Úgy látom elég hardcore.

    Milyen magas is vagy pontosan?

    VálaszTörlés
  2. Ó, én néhanéha hamburgert gyártok még :D a kifestő meg igen... meggyűlt vele itt-ott a bajom.

    Egészen pontosan 197

    VálaszTörlés
  3. Ja, a hamburgeresek is jók, de a shake készítős most nagy szerelem. :D


    Öhh. Te lóbaszó állat. :D Azt hittem olyan 180 vagy.

    VálaszTörlés
  4. Áh, az nem magas :D

    VálaszTörlés
  5. Nem? Hát én azért erősen bámulhatnék fölfelé. :D

    VálaszTörlés
  6. Mármint a 180 nem ;D

    VálaszTörlés
  7. Jaaa. Hát az annyira nem.
    De te egy francos felhőkarcoló vagy. :))))

    VálaszTörlés
  8. Lassan karcolom is... :D

    VálaszTörlés
  9. áháháháháháháhá.háá.

    :D

    VálaszTörlés
  10. ha kutya lennél,ülve ugathatnád a holdat;)

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget