Best Fails of the Year

2012. december 31., hétfő

No, megvolt a szilveszteri vacsoraaa még nyolckor, keresztapámhoz kellett átmennem nekem egyedül, mert anyám már ott volt, aztán én személy szerint jöttem is haza, nem érzem azt, hogy szilveszteri hangulat, így nem is érdekel az egész felhajtás, átlagos éjjel azzal a kivétellel, hogy kint durrangatnak.

Viszontviszontviszont találtam egy kibebaszottnagy videót, ami úristen.. konkrétan hangosan röhögtem rengeteg jelenetnél, illetve a fejemhez kaptam a nagyon fájóaknál.

Bevallom férfiasan, csak a videó megjelenített képe miatt kattintottam rá fészbukon.

15 perc, de... nagyon megéri megnézni. Az ilyen poénokat imádom :D

Nameg kishazánkból is származik egy videó valahol a 13. percben.







Amikor a robogóval... úrjézusom :D:D

10 megjegyzés

  1. Igen, a készítők tudják, mi kell a népnek...
    Ilyen volt a Vlogbrothers és a zsiráfok esete is, de az már egy másik történet.

    VálaszTörlés
  2. Az már egyszer biztos :D:D

    VálaszTörlés
  3. Dejó, megint eltűnt a kommentem. XD Amúgy ismered a Vlogbrothers? Bár kétlem, az emberek nem szokták nézni errefelé.
    Nem értem, miért jó idegen emberek testrészeti bámulni, pláne képernyőn keresztül, de mondják, hogy sok mindent nem értek az ilyen dolgokkal kapcsolatban, de inkább örülök, hogy nem értem, és hogy nem kell vele foglalkoznom.

    VálaszTörlés
  4. Nem, őket speciel nem ismerem :D:D

    VálaszTörlés
  5. Nahát, akkor boldog új évet! :) :D

    VálaszTörlés
  6. Boldog új évet Neked is :o :D

    VálaszTörlés
  7. BÚÉK Beléd is :D:D:D

    VálaszTörlés
  8. Boldog New évet !!! XD :)

    VálaszTörlés
  9. Neked is boldogat :D:D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget