Kutymuty

2012. december 30., vasárnap

Ilyenkor a legjobb tíz percen át nézni a tükörben, miként is néznék ki csíkszemekkel.

Mamám szomszédságában lakik egy kutya, mármint emberek laknak ott, és nekik van kutyájuk, nem az eb viszi a háztartást, takarít, hordja ki a szemetet, fizeti a csekkeket.

Szóval.

A kutya egy vizsla és mittudoménmi keverék, de valami nagyon röhejesen néz ki szerencsétlen, amikor legelőször megláttam, hangosan felröhögtem. Új szerzemény, az előző vizslájuk sajnos eltávozott, és beszerezték ezt a kormosfejűt.

 

 

Az alsó képen pedig mamám kutyája, akit csak azért is teszek be, mert Bobi aranyos, másrészről pedig a kép kedvéért bepózolt "oh you"-san. 

 

Igazából, ha nem írom le, van olyan, aki azt gondolta volna, hogy a felső képen látható férfi mamám kutyája, esetleg mamám?

  

4 megjegyzés

  1. (Ejj, hülye vírusjelző, nem küldte el emiatt a kommentement.)

    Azt hitték volna az emberek, hogy az a kélábú te vagy, ha nem ismerték volna a mémeket. :D
    Tényleg érdekes színösszeállítás az a vizsla, különben kedves?

    VálaszTörlés
  2. te majom,mi bajod azzal a kutyával,cuki:)
    bár nekem minden kutya cuki,még te is:p
    buék szteni:)

    VálaszTörlés
  3. :) Szerintem aranyos a vizsla. Bár ugyanezt mondtam nagymamámék karácsonyfájára is, miután öt percig röhögtem rajta...

    VálaszTörlés
  4. Igaz, én is benne voltam a pakliban :D öhm ha valóban kérdés, nem tudom, nem beszélgettünk még, de amúgy barátságos :D

    Cuki, csak mókásan néz ki :D Néked is ;o

    Elvégre a mopszok is aranyosak ;D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget