Dizni

2012. december 27., csütörtök

Aaaa rámtört ismét a Disney-láz. Utálom, ilyenkor legszívesebben sorra megnézném az összes általam kedveltet Aladintól kezdve Quasimodon át Tarzanon keresztül egészen Herkulesig. 

De ehelyett megnézem most rögtön az Eszeveszett Birodalmat, mert életemben egyszer láttam még amikor kábé megjelent 12 éve, és csak arra emlékszem, hogy hihetetlenül tetszett. Nem is értem, miért nem néztem meg ismét. Nade majd most! És holnap pedig a második részét, mert azt viszont még sosenem tekintettem meg.

Óje. 

4 megjegyzés

  1. Van második rész: :o Azt még én se láttam, majd megnézem, de az elsőt is újranézhetném.

    VálaszTörlés
  2. Van bizony, jópofa az is, csak kicsit olyan érzetet kelt, mintha egy... sorozatepizód lenne csaképp 1 órás (mert azt is csak 7 perccel haladja meg). Az első jobban bejött :D

    VálaszTörlés
  3. nekem valahogy az első jobban tetszett :d persze a második is jó :d de az első az viccesebb volt :d

    VálaszTörlés
  4. Mert jobb is! :oo

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget