sdhshsh

2012. december 27., csütörtök

Esküszöm kezdek kételkedni abban, hogy a gmailemről kijutnak a levelek. Se a tanárnő nem felelt azóta, se a belső programért felelős emberke, mivel ugyebár kiírták, hogy nekem be kell fizetnem 4760 forintot utóvizsga díjra, noha akkor éppenhogy 1 vizsgán voltam csak, és nullára bejelentkezve.

Válaszolni egy olyan levélre amiben megkérdezik, mi a faszért fizessek be ennyit? Pfh minek, majd ha megunja, hogy kivan jelezve befizeti.

Akurvanyjukat, naponta fogom elküldeni a baszott ímélt amíg nem felelnek. 

4 megjegyzés

  1. Nem a gmail-lel van probléma. Az egyetemi szerverek olyanok, mint a to-s nénik. Engem nem érdekel, nem az én bajom, minek foglalkozzam vele. :P

    VálaszTörlés
  2. Lehet engem is a gmail miatt nem hívnak be állásinterjúkra.

    VálaszTörlés
  3. Pippa: Ne is mondd! Ha állásinterjúról van szó, akkor már a telefonvonalak sem működnek...

    VálaszTörlés
  4. Csak akkoris kapják be.

    Pippa, ők is kapják be.

    Mindenki kapja be :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget