égmsdg

2012. december 12., szerda

Na gyorsan leírom, hogy holnap ne bassza fel az agyam.

Megbuktam, mert későn szurkoltatok, tízkor kezdődött ám a vizsga :O

De viccet félretéve tényleg..

Igyekszem mindent megejteni.

Az első vicces, a buszon reggel láttam egy nénit "Ganja! Legalize it!" és egy kender levéllel díszített sapkában :D:D:D sajna nem tudtam lefotózni.

Aztán megállítottam egy buszt egy anyának és fiának, akik futottak utánuk, fuk je.

Találtam egy báránykát, ami gonosz, erről másik bejegyzésben.

Szóval. Vizsga.

Minden szép és jó volt, gyűltek az emberek, és a többi, és a többi, bementünk a terembe, jól helyet foglaltam, kérdések feladva, pont mégcsak sejtésem sem volt arról, mobil elő, választ kikeresni a gmailben, amire elküldtem magamnak, jön a tanár, kicsit elrejteni a cuccot, majd nézni 5 perc múlva... "Betöltés..." Nem volt térerő. Nézem 2 perc múlva, térerő maxon, hamar vissza, megint be a kellő ímélbe, nem tölti be.

A mocskos szájbabaszott kurva anyját, hogy finoman fogalmazzam meg magam, amikor kiértem a teremből egy szinte üres lap beadása után hálózatot kellett keresnem, azután jó lett.

Nem tagoznám, baszódjon meg a terézanya, hogy ilyenkor szarik be a dolog.

Más nincs, hazafele szokásos módon megfájdult a fejem a buszon, egy aranyos kb 3-4 éves kislány köszönt nekem, hogy "hellóóó", mondtam neki, hogy "hellóó", cuki volt.

A tanár rendes is volt, bírom őt, jófej, csak megköveteli az anyagot, hamár szinte hagy puskázni. Amikor már látta, hogy fél órája ülök felette, gondolhatta, mégiscsak 1 éve szenvedek a dologgal, kiment a teremből, mintha azt mondta volna, hogy "nézd ki, csak ne szenvedj már".

Kinéztem én volna..

13 megjegyzés

  1. pedig drukkoltam :(:(

    VálaszTörlés
  2. Nem küldted elég intenzíven a csít T_T

    VálaszTörlés
  3. máskor jobban igyekszem ;);)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon helyes ;oo

    VálaszTörlés
  5. De a Nap képe tökéletes !! :):) *gratulál*

    VálaszTörlés
  6. Khöszönöm :D:D

    VálaszTörlés
  7. na de szegény terézanya,nem ő tehet róla :p

    VálaszTörlés
  8. Nem a fityfenét :(

    VálaszTörlés
  9. Én is jobban érezném magam, ha valaki más baszná el a dolgaimat. Sőt.
    Miattad nem tudtam rendesen drukkolni, hogy rohadnál meg félig.
    örihari.

    VálaszTörlés
  10. naaaa....pedig annyira szorítottam! :O

    VálaszTörlés
  11. :( lehet tanulni kellett volna kicsit?!?!

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget