Reggeli

2012. december 11., kedd

Majdnem percre pontosan 11-kor már aludtam is, így nem keltem fel zölden, félig rohadtan, két karom előre nyújtva, és morgom, hogy "aaagyaaaat".

Sőt, mondhatni kialudtam magam. Hadd említsem már meg, hogy ma van éééletünk utolsó olyan dátuma, ahol megegyezhet az év/hónap/nap/óra/perc száma, és bár 2011/11/11 11:11 jobb kis dátum volt, azt ÁTALUDTAM, ez meg nem fog eszembe jutni, de attól még jó kis dolog ez.

Rohadjon meg, aki élt 1111-ben, ott nagyobb szám lehetett ez.

Mondjuk már meg is rohadt...

HA VALAKI EZT REGGEL 10 ÉS 11 KÖZT OLVASSA, AZ PEDIG MONDJA MAGÁBAN, HOGY HAJRÁ STAN, MERT VIHHHIZSGA :'(

Jaaaaaaaaajajajajajajajaj 

 

5 megjegyzés

  1. haj-rá,bár már 10perce ott vagy:)

    VálaszTörlés
  2. Ó már bent vagy! De azért hajrá Stan, mert vizsga!

    VálaszTörlés
  3. utólag is hajrá :)
    basszus, abba nem gondoltam bele, hogy az utolsó ez a dátum. pedig tényleg. nagyon is.

    VálaszTörlés
  4. Uuhhhhutólag baszhatom T_T

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget