Mormogva bízni

2012. december 11., kedd

Eltűnt alakok fakó fátylával
Fordult el tőlem a világ,
S kacagva, nevetve, vigyorral telítve
Mutatnak rám az eddigi hibák.

Kitörni, elszökni, elbújni,
Csak futni, míg bírja a lélek,
Kibírni, eltűrni, visszafojtani,
Tanulni, tanulni, amíg csak élek.

Nem kell már tűrni, vigaszt találni,
Ártatlan vérét kívánni,
Csak okulni, bízni, hinni a jóban,
Minduntalan csak remélni.

Remélni reménnyel, kitartó szívvel,
Aggyal, ha várni nehéz,
Ki kell már bírni,
A vak vándor is útja végén szertenéz.

Látni egy olyat, mit más meg nem adhat,
Mi nem jut már át a falon,
Áttörni, bezúzni, kellően tervezni,
Gondosan, okosan a holnapom.

Pihenni, aludni végre,
Csak nyugodva nyugodni ott a parton,
Hol nem jön a zaj, nem ér a ricsaj,
Csak a csend szívemre gyengéden hasson.

11 megjegyzés

  1. szerintem fasza lett,de ezt már "ott" is megmondtam
    :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönnnnöm :)

    VálaszTörlés
  3. közben átolvasgattalak,bocs ha nem kommentelek mindenhova:)

    VálaszTörlés
  4. Nem vagyok én az a sértődős típusú humanoid ;o

    Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  5. Nem is gondoltam volna, hogy ilyen jól tudsz írni :):)

    VálaszTörlés
  6. Ó, még elpirulok, köszönöm :D

    VálaszTörlés
  7. Tényleg nagyon jó lett. :)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépppen :)

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget