Én, a személygépjármű

2012. december 20., csütörtök

No, túléltem a vizsgát. Ezzz most rohadtul kétes, fogalmam sincs, meglett-e, vagy sem, de reménykedjünk.

Azt szeretem a hajnali buszhozmenetelhez, hogy nyugodt. Simán mehettem a kivezető út egyik sávjában, és mondhattam hangosan, hogy "autó vagyok" amolyan Ralph-os hangon a simpson családból, majd otthonról kiegészítem a posztot, ha találok róla videót.

Mikor beértem a buszmegbe, szívesen beálltam volna a megállóba, és mondtam volna, hogy "busz vagyok", csak éppen várták ketten is, és féltem, hogy a nyakamba ugranak, és elvárják, hogy elvigyem őket... még a végén beperelnek, hogy hazudtam mivoltomról.

6 megjegyzés

  1. ...és mondhattam hangosan, hogy "autó vagyok"...

    Neeee, meghalok rajtad... :'DD

    VálaszTörlés
  2. El sem hiszed, milyen felemelő érzés volt :D elszórakoztatom én magam.. :D

    VálaszTörlés
  3. :DDDDDDD Azta, hát én is felvisítottam az autós részen... Szebbé teszed a napjaim :)

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy nemes célt szolgálhatok :')

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget