Hajajaj

2012. december 22., szombat

Kettő nap múlva karácsony. Bah, rohadtul nincs meg bennem a "karáácsony, karááááácsony" hangulat, bár az már évek óta hiányzik, sima napok azzal a kivétellel, hogy van egy kikúrt fenyőfa a házban, ami csillog meg villog. 

Kismacskának első házban a fenyő élménye lesz, remélem, felakar majd rá mászni, legalább lesz valami szórakoztató a dologban.

Pedig kiskoromban olyan jó dolog is volt ez, már novemberben számoltam vissza a napokat, aztán jött a jééézuska, most meg semmi, míg más totál megőrül tőle.

 

4 megjegyzés

  1. A cicádhoz, muszáj, mert csak: http://www.youtube.com/watch?v=nn2h3_aH3vo

    A karácsonyváráshoz meg hajrá. Szerintem is egyre nehezebb megfelelően idilli hangulatba kerülni, de gondolom ez velejárója annak, hogy már nem az angyalok hozzák a fát, a Jézuska az ajándékokat (pedig utólag mennyire vicces :D). Brühüm.

    VálaszTörlés
  2. :D:D valami ilyesmiben reménykedem ;o

    Ah, nem várom, bár várnám, akkor lenne mit várnom, de... nem teszem :D egen, mivel a körítés már semmisnek mondható, nem izgalmas az egész :D

    VálaszTörlés
  3. Szerintem ez az idei karácsony a legkarácsonytalanabb... (nyelvújítok)

    VálaszTörlés
  4. Nekem minden karácsony egyre karácsonyatlanabb T_T (terjesztem ;P)

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget