Holnap

2012. december 22., szombat

Holnap irány rokonosdi, mert karácsony, és ott nemrég született babbbbba.

Argh, utálom, ha olyanokhoz megyünk, ahol van baba. Abszolút nincs bajom velük, én bírom őket, borzasztó aranyosak, de X emebrt hallgatni, ahogy gügyög, aztán tőlem is elvárják, és ha nem csinálom (mert nem csinálom), akkor tuti valami érzéketlen fasznak néznek, holott csak egyszerűen olvadozok látványosan akármennyire aranyos baba is legyen.

A legutóbbi ilyen jó volt, mert pár perc után engem felküldtek az idősebb, 4 éves kisfiúval, mert akart volna menni játszani a számítógépen. Építgette ott a hullámvasutat, mondogatta nekem percenként a dolgokat, és minden perc felénél megkérezte, "Gábor, ez jó? nézd! ez jó?" és nekem csak helyeselnem kellett, és mondanom, hogy azzzzta. 

De most a még csak kb 3 éves lány lesz még ott, aki múltkor megakart ölni labdadobálás közben.

Bah... utálom az ilyen látogatásokat. 

19 megjegyzés

  1. Már eddig is elcsodálkoztam a Lábam szőrös, hajam dús, én vagyok a rántotthús! idézetenn, de csak most jutott eszembe megkérdezni: honnan van ez? Nagyon agyament és abszolút a meglepetés erejével hat. XD

    VálaszTörlés
  2. Pfú, már foggggggggalmam sincs.... :D de viccesnek vicces ;D és igaz! :O

    VálaszTörlés
  3. Szóval te egy rántotthusi vagy?

    VálaszTörlés
  4. Igen, és láthatsz különböző műsorok után, ahogy nézem a tévét ;ooo

    VálaszTörlés
  5. Most elvesztettem a fonalat... miért nézed a tévét a műsorok után rántotthúsként? Ez utal valamire?

    VálaszTörlés
  6. Nem, csak nem tudom, melyik RTL-es műsor után van olyan reklám, hogy ül egy rántotthús egy székben, amire rá is van írva, hogy rántotthús, és néz valamit :D:D:D mert annak a műsornak a támogatója valamilyen... kajás dolog :D

    VálaszTörlés
  7. Jaaa, értem, ok, én nagyjából csak a 2007 előtti tvreklám referenciákat értem, mostanában alig-alig, márha valamit.

    VálaszTörlés
  8. Pedig van 1-2 vicces még manapság is :D

    VálaszTörlés
  9. Igen, a múltkor mondták, hogy nézzek meg valamilyen tvreklámot youtube-on, mert vicces, és az volt, de már nem emlékszem, melyik volt az.

    VálaszTörlés
  10. Akkor aztán vicces lehetett, ha nem tudod, melyik terméket reklámozta :D:D:D

    VálaszTörlés
  11. Gondoltam, hogy ezt fogod mondani. XD

    VálaszTörlés
  12. Én kikészülök idegileg a kisbabáktól. Nekem is csak akkor kell gyerek, ha nem kell szülnöm, kapásból legalább tíz éves, normális, és legalább annyira tökéletes, mint én. Legalább.

    VálaszTörlés
  13. Akkor már legyen 30 éves, hogy idegesítő se legyen :o

    VálaszTörlés
  14. Igaz. Legyen harminc.

    VálaszTörlés
  15. 5, 6 éves kislány, 7 éves kisfiú.
    9 éves kislány, 12 éves kisfiú.
    nálunk valahogy így néz ki a helyzet, ilyen a rokoni felállás.
    hidd el az utóbbi (második sor) még kiakasztóbb... sokkaaal.!!!
    szóval addig örülj, míg kicsik és "gügyögnek" :D

    VálaszTörlés
  16. Na, akkor kellemes ünnepeket, és sikeres új évet kívánok :):)

    VálaszTörlés
  17. Báh, nekem ez rosszabb a kislány miatt, 9 meg 12 évessel már meglehet csinálni, hogy leszarod :D

    VálaszTörlés
  18. Köszönöm szépppen, viszont kívánom :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget