Logisztikai fázásos köszönet

2012. december 5., szerda

Megvolt a logisztika ZH, ami alapján vagy kapok aláírást, vagy nem. Nehéz vollllt. Szerencsére tudtam puskálni, majd meglássuk, mennyire. Szeretem ilyenkor, hogy magas vagyok, akkora a karom, hogy könyökölhetek a padon észrevétlenül, miközben ujjaim a mobilt nyomkodják, ami a lábamra van fektetve.

Remélem, a tanár nem olvassa a blogom. Milyen lenne má', ha egyszer az egyik oktató írna kommentet, hogy X-Y vagyok, és köszönöm, hogy elárultad, úgy is fogom javítani.

Amúgy sok hó van, könyvtárból nézem épp, még mindig csak a pulóver szükségességét érzem, kabátot nem hoztam, nem fázom, azaz igen, de ez még olyan kellemes fázás, ezt pont szeretem. Nameg vehetek nagykabátot, fázni ugyanúgy fogok minimálisan, főleg a kézfejem, meg a képem, bár sapkát már hordok, és nekem ennyi téli öltözék elég is, majd ha -15 fok lesz, veszek fel kabátot is, most még köszönöm szépen, megvagyok, ahogy az ökológia tanárom mondja feszt, eskü, idegesítő egy idő után, kábé mindenre azt mondja, hogy pl "a nitrátos földben a csalán köszöni szépen, jól van".

Pénteken pedig a 6:45-össel irány hazafelé, és nem látok iskolát pár napig, óje.

3 megjegyzés

  1. Én kint a fagyhalállal küzdök, pedig sapka, sál, nagykabát, kesztyű, kardigán, két felső befigyel.
    Nem értem. Nekem ez szörnyű kíííín, egyesek meg pulcsiban csapatják az ipart.

    VálaszTörlés
  2. Nekem tök mindegy mi van rajtam télen, ugyanúgy fázok. Bár szerintem ez is agyban dől el... illetve félig. Már, ha van agyad.

    VálaszTörlés
  3. De rég is viseltem már sálat :D

    Igen, valamennyire tudat kérdése is, ahogy még rengeteg minden, egyszerűen csak le kell foglalni az agyat, és nem gondolni a hidegre :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget