Bomlaszd a sapkát

2012. december 4., kedd

Láttam egy 7-8 év körüli gyereken egy fekete pulóvert, hátulján "Bomlaszd a rendszert" felirattal. Elgondolkodtató, miért hord ilyet egy 7-8 éves gyerek. Elgondolkodtató, miért gyártanak ilyen pulóvereket gyerekméretben.

Elővettem az én sapkám, mert már szükség van rá odakünn. 

Egyik este szórakoztam a macskával, a sötét szobában aludt. Felkapcsoltam a villanyt, mivel bántotta a szemét, hamar behunyta azt, majd mikor lekapcsoltam, kinyitotta. Ezt eljátszottam párszor, gondoltam, megnézem, ugyan mikor veszi észre, hogy mit művelek, de asszem, hajnalig kapcsolgathattam volna. 

4 megjegyzés

  1. Az a nyomorult macska :DDD Én a helyében már lerágtam volna a fejedet éjszaka.

    VálaszTörlés
  2. van ilyen, egy barátnőm az öccsét 3 éves kora óta keményrockernek neveli és pankráció imádónak, a kissrácnak esélye sincsen. a hugicája szolidabb, őt azzal izélgetik, hogy olyan, mint én kicsiben.:D szóval ez kivetítés a javából. a kölök szerencsére a pulcsit majd kinövi, jobb esetben az eszmét is..:D

    kell egy macska !

    VálaszTörlés
  3. Ha megtanul kilincset lenyomni, még bármi lehet ;D


    ejjj, de namán.
    Majd elküldök egyet, amit találok az utcán ;D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget