Namegafaszomat

2012. december 6., csütörtök

Ó, amúgymeg itthon vagyok. Elvileg úgy volt, hogy holnap reggel kelek, de nem, mert elmaradt a déli órám, így elértem a fél kettest.

Persze már reggel fél tízkor.. sőt, tegnap négykor itthon lehettem volna, ha előre tudom, hogy elmarad ez a szar. De oké, lehet, hogy utolsó pillanatban tudták meg, viszont az, hogy az a stréber picsa akivel az órán vagyok elmegy a két kurva szemem előtt, rám néz, látja, hogy a kibaszott terem előtt várok, és annyit sem böfög oda, hogy "nincs óra", hát elmegy a jó kurva anyjába basszameg, nem hiszem el, hogy összedőlt volna a világ, hogy hamár úgyis meglát, hamár úgyis gonnndolja, hogy nem elfáradtam az épületben való bolyongás közben, és ültem le, szóljon már, vagy valami... de nem. Hülye kurva.

A busz meg Gyöngyösön minden pirost bekapott, azt hittem, sosem érünk ki a városból. Még a táskámon is észrevettem egy kiálló szövetet, de nem tudtam kitépni, csak mégjobban jött kifelé, és vágta az ujjam, így öngyújtó segítséget hívtam. Persze megvártam, míg Gyöngyöspatára érünk, ahol úgyis kiürül a fél busz, ne telin gyújtogassak már, és igen, sikerült leégetni azt a kis rohadékot.

És lüktet a fejem, és ne szóljanak most semmi logikátlant, és semmi hangosat, és egyáltalán semmit, mert robbanok. Ssssh.......  

2 megjegyzés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget