Tervek az időszakra.

2012. december 6., csütörtök

A vizsgaidőszakban megakarom nézni ezt a... Marsupilamis filmet, kiskoromban nagyon szerettem a mesét, és éppen tegnap egy UPC-s reklámban láttam, amint a kis hosszúfarkú leopárdmintás majom kitör valamiből, fel is kiálltottam magamban, hogy MARSUPILAMIII, fogalmam nem volt róla, hogy filmet készítettek belőle.

Meg századszorra is megakarom nézni a Donnie Darko-t, és elakarom megint olvasni a Kisherceg-et.

Gondolkoztam egy Harry Potteren is elsőtől az utolsóig, de áh... nem vagyok az a hápé fann, az első résznél az voltam, de még mennyire, annyiszor megnéztem a kazettát, hogy már a fél film teljesen ugrál, de aztán kinőttem belőle, nem tudom megérteni azokat, akik idősebb korukban fanatikusan rajonganak valamiért. Nem bántom őket, sőt, valahol irigylem, én is szeretek dolgokat nagyon, mint a Breaking Bad, de elég lenne nekem egy póló, vagy egy bögre, nem öltöznék be Walter White-nak, és főznék methamphetaminet, csakmert rajongó vagyok.

Majd egyszer biztos megnézem a Harry Pottert elsőtől utolsóig, de még nem telt el annyi idő, hogy erősebb késztetést érezzek iránta, noha az utolsó rész utolsó részét sem láttam még.

Meg Death Note-ot is akarok nézni, mert aaaaaa, azaz anime az isten.

És Feláldozhatók 2-t.

Meg valami könnyed Robin Williams-t.

Valami könnyed Jim Carrey-t.

Esetleg valami Adam Sandlert.

Esetleg néha tanulok is a vizsgákra... 

Hpf, majd még gondolkozok, már ha nem húzza keresztül a terveim a világ vége.

De akkor aztán ideges leszek, ha kihalunk! 

10 megjegyzés

  1. Marsupilami, Donnie Darko, HP, Death Note, Feláldozhatók jövök én is!! :D úristen de jó lenne ezekkel foglalkozni

    VálaszTörlés
  2. Várlak alássssan :D

    VálaszTörlés
  3. "First of all: Papa Smurf didn't create Smurfette - Gargamel did! She was sent in as Gargamel's evil spy with the intention of destroying the Smurf village. But the overwhelming goodness of the Smurf way of life transformed her. And as for the whole gangbang scenario - Huh! I - it just couldn't happen. Smurfs are asexual, th-they don't even have... reproductive organs under those little... white... pants. That's what's so illogical, y'know, about being a Smurf. Y'know what's the point of living... if you don't have a dick?"

    :)

    VálaszTörlés
  4. Fura ezt egy lánytól olvasni........ ;P de a film legnagyobb bölcsessége :D

    VálaszTörlés
  5. lehet az ilyenek miatt mondta nekem a héten csoporttársam, hogy _nem szereti a donniedarkot, mert nem érti_. :D

    VálaszTörlés
  6. Csak kiragadtam az egyik kedvenc Donnie bölcsességem. :D

    VálaszTörlés
  7. "... de szerintem maga a kibaszott antikrisztus..." :D

    VálaszTörlés
  8. Cejjj, pedig az a film egy műalkotás :D

    Bölcs egy bölcsesség, annyi szent :D:D

    VálaszTörlés
  9. Szerintem ez a kedvenc filmem.

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget