Ördög báránya 2. - Kilencedik utas a bárány

2012. december 16., vasárnap

Ezzzzaz, ezt szeretem, ezigen, ez már valami, hogy a jó lgkwng.

Már a logisztika tételeim kínkeserves kidolgozásának mondhatni a végefelé jártam, amikor megtaláltam az egész tételsort kidolgozva a neten. Fffffu.

Bosszankodva néztem a pokolból kivetett bárányomra, s az szikrát szórva tekintett vissza rám.

Éreztem, éreztem, hogy ha tudna hangot kiadni, most valami elképesztően mély, sátáni bégetéssel véleményezné a helyzetet, egy olyannal, minek során megrepednek a falak, a ház körül végigreped a beton, és ágyúgolyóként lőnek ki a csatornafedelek.

4 megjegyzés

  1. Nincs már messze 21.-e. tádáDÁÁÁÁÁÁDÁMM.

    VálaszTörlés
  2. Én és a bárányom túléljük úgyis! :O

    VálaszTörlés
  3. Inkább a bárány, és hű csatlósa, azaz te. Ne keverjük a szezont a fazonnal, ha kérhetem. Még megbüntet. :D

    VálaszTörlés
  4. Basszus, valóban... ma éjjel nem alszom :'(

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget