Vizsga kettttő

2012. december 18., kedd

Jjjjó reggelt Magyarnám.

Mivel ma vizsgavizsgavizsga, korábban kellett kelnem, ezért előző nap már ébresztő zavart fel álmomból, hogy ismét tegnap lefeküdhessek előbb, ami fél tizet jelentett.

Szerencsés voltam, mert az estimese (mert én nehezen alszom anélkül, hogy ne nézzek valamit) 15. percénél már kapcsoltam is le, szóval kábé háromnegyed 11-kor lementem alfába.

Lett még volna egy órám és 15 percem, de mivel a lefekvés ideje túl korán volt, az agyam délutáni szunyának tudta be a dolgot, fél négykor nyílt a szem, mintha aludtam volna 10 órát.

Nyilván ez nem lesz elég egész napra, de bváh, ha vizsgáig nem leszek álmos, nem érdekel, utána meg majd kihúzom a nap hátralévő részét, kávét ilyenkor nem ihatok, mert akkor buszon már az 5. perc után szenvedek, mert elönt a hányásnak kellemetlen ingere, enni sem nagyon merek, majd ha nem kell már sokat zötykölődnöm, vagy esetlen suliba menet az utcán hamar elfogyasztok egy szendvicset. 

4 megjegyzés

  1. Egyél reggel almát. Azt mondják az okosok, hogy az éberebben tart egész nap, mint a kávé.
    Persze csak akkor, ha azt nem akarod majd kiokádni a buszon.

    VálaszTörlés
  2. Nem kockáztatok, mert késztetést éreznék a buszon arra, hogy összerakjam eredeti állapotába, és lehet, hogy ezzel másokban is beindítanám a hányást :D

    VálaszTörlés
  3. Vizuális típus vagyok.

    VálaszTörlés
  4. Rendben, akkor most képzeld el, ahogy térdepelek a busz padlóján a hányásom előtt könnyezve, nagyon kétségbeesett arccal, és kicsit lihegve válogatom az almadarabkákat, igyekszem összegyúrni gömbbé, majd a héját kívülre tenni, majd hirtelen kanyarodik a busz, és beletenyerelek az egészbe :P

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget