Ördög báránya

2012. december 13., csütörtök

Szóval épp az iskolába mentem, amikor megpillantottam a földön heverni egy báránykát. Elmentem mellette, majd visszafordultam, megkerültem indokolatlanul, mintha kutya lennék, és lésmbsb, majd felvettem, és zsebre tettem.

Mindig felveszem az ilyen dolgokat az utcáról, lekéne szoknom róla, de úgy megsajnáltam szegényt, ahogy magatehetetlenül hevert ott...

Mikor kijöttem feldúltan a vizsgáról kezembe vettem a bárányt, és megláttam gonosz tekintetét.. ott volt a szemében, hogy "megkaptad, te rohadék", ott volt minden ördögi sugárzás, minden, ami rossz.

Ő szabotálta a vizsgám. Tudom. Látom a szemeiben.

 Milyen sátáni fejet vág má'!

  

26 megjegyzés

  1. Ejj, hát ez tényleg mérges-gonosz képet vág! :D

    VálaszTörlés
  2. Ugyehogyugye, félve alszom el este :'(

    VálaszTörlés
  3. Nekem is volt ilyenem... *.* Nem is egy, és mindig egymás mellé raktam őket.

    VálaszTörlés
  4. Ez megölne minden mást.
    De mégis honnan volt ez? :D Mert én betlehemi kelléknek néztem :D

    VálaszTörlés
  5. AXE.

    Ez a sátán birkája. Én is ráfognám, ha megbuknék valamiből. :D

    VálaszTörlés
  6. Azok már kiürültek, és amúgyis büdösfajták :D
    Szerintem is. Biztos nem leejtették, hanem kivetette a pokol.

    VálaszTörlés
  7. A magas embereknek nagyobb a hónalja, és több dezodort használnak?

    Elképzelem, ahogyan megnyílik a járda, és lángnyelvekkel körülvéve kifordul belőle ez az állat. Menő.

    VálaszTörlés
  8. Igen, sajnos 1 nap 1 dezodor.

    VálaszTörlés
  9. Az pénzügyileg elég kellemetlen.

    VálaszTörlés
  10. Nem az, mert lopom ;o

    VálaszTörlés
  11. Alacsony, kis hónaljú emberektől, akik csak havonta használják, és így fel sem tűnik? *-*

    VálaszTörlés
  12. Szobatársamtól, mert ő meg soha ;o

    VálaszTörlés
  13. Neked vicces, de én szagolom :(

    VálaszTörlés
  14. Nem úgy volt, hogy már nem is lakik ott?

    VálaszTörlés
  15. Nem tudom, meddig jó egy iskolalátogatási. De ha az lejár, akkor már nem fog.

    VálaszTörlés
  16. Nap képe lett a gonosz szemű báránykád. :)

    VálaszTörlés
  17. Megkezdte a világuralmat :o

    VálaszTörlés
  18. :'D azthiszem megérdemelnéd a legjobb-kommentek-egy-blogban díjat. is.

    VálaszTörlés
  19. Ez de régi figura.A kinderben volt..
    Egyébként ilyenek ezek a birkák.. :D
    Szerintem ejtsd el valahol útközben,mielőtt még több bajt hozna rád. :D

    VálaszTörlés
  20. Na, ezt is megtudtam :D:D
    Félek, hogy olyan lenne, mint a maszk, eldobnám, és visszakerülne a zsebembe, csak ő bosszút is állna, amiért elakartam hagyni, és egy éjjel arra ébrednék, hogy ott van a fejem mellett, és néz o_o

    VálaszTörlés
  21. Állati ez a kép :DDDD a bari feje meg áá haláli XD :)

    VálaszTörlés
  22. Imádlak, Stan :D Imádlak olvasni, imádok a kommenteiden nevetni... ááá :D

    VálaszTörlés
  23. Ennek örülök ;o

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget