asjs

2013. január 14., hétfő

Aaaaztakurvamindenit, mi van kint, reggel csak azt vettem észre, hogy szakad a hó, az iramot, amiben esik csak akkor realizáltam, mikor beengedtem a kábé 10 másodperce ajtó előtt váró macskát, aki hómacskaként nyávogva rohant a házba. Ráadásul még a szél is meglöki egyszer-kétszer a levegőt. 

Próbáltam lapátolni, de az erre kifejlesztett eszköz rossz, söpörni is próbáltam, de majd inkább veszek fel hosszúnadrágot, mert rövidben az első 10 mp után megfagytak a lábaim, elkezdtem mocorogni, letört a törzsem, majd bekúsztam a házba, és visszanövesztettem őket. 

6 megjegyzés

  1. Wáó. Azért én is kurvaszexi lehettem reggel, fekete cicagatyában, katonai bakancsban, óriási rózsaszín minnie-egeres pulcsimban, cigivel a számban lapátolva a havat, s közben káromkodás, mert hát hideg volt. Bár ez inkább hajnalban 4-5 körül volt... :DD

    VálaszTörlés
  2. Én csupán kiléptem az ajtón, láttam hogy nemlátok, mert ugye a fehér az eléggé vakító, aztán léptem egyet, eltűnt a térdem, léptem még egyet, a másik is. Jó, hogy a szél mindent az ajtó elé hord. Kellett vagy 10 perc, mire megtaláltam elveszett testrészeimet, és elindulhattam iskolába. De azért szép a hó. Szeretem. És tetszett, hogy még reggel is szállingózott :)

    VálaszTörlés
  3. Ó, én is voltam kint, és igencsak vakított engem is :D

    Szép, szép, de egy idő után már azért sok T_T

    VálaszTörlés
  4. Deee azé' ha már eltűnik benne kutya-macska, sokallom :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget