Kajás a néni

2013. január 15., kedd

Olyan guszta szaga van a halkajának, mindig gondolkozom rajta, hogy megkóstolom, a kutya meg a macska fajnak szánt eledel már megvolt, nyilván csak a száraz, az a fémdobozos húsos az... az blöah, nem vállaltam be, abban aztán szószerint van minden szar.

Tegnap szerencsétlen 100 éves néni takarította el a házuk elől a havat. 100 éves, mert ezzel volt benne a városi tévében is, vagy csak kerestek egy öregasszonyt, mert nem volt mit adni, és rámondták az évszámot. 

2 megjegyzés

  1. A száraz macskakaja még finom is. :D Szerintem mindenki megkóstolja. Persze nem mindegy milyen, a kimérős az borzalmas volt, de a Kitekat, egészen finom. :D

    VálaszTörlés
  2. Én nem tudom, milyet ettem, de nekem is bejött, bár jól nem laktam :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget