Ratatatata

2013. január 16., szerda

Könyvtárbó'. Vettem vizsga után mizo túrórudit, mert azt mindig kell.

99%, hogy nem lesz meg, olyan száraz és szar anyag ez, hogy ihaj, ráadásul már tegnap fel kellett jönnöm Gyöngyösre, mert a vizsga nyolckor kezdődött. Utolsó öt percben mondta a tanár titkárnője, akivel amúgy tuti dugnak, hogy elő lehet venni a puskákat, és használni. Na gondoltam, édes mindegy, hogy azrét kapok karót, mert puskáztam, és ez becsapás, vagy azért, mert nem, szóval telefon ki a padra, bal kéz görget, jobb ír, ratatatata, dehát öt perc alatt mit puskáz ki az ember, semmit.

Ajj, fagy ez a kurva gép, VÁVÁVÁ

Voltam fent konzulensemnél is, aki elfelejtette, h.... MINDEN KURVA SZÓ UTÁN MEG KELL FAGYNI? ...ogy ő az, írtam neki ímélt, hogy ez meg az volt, elnézést kért, és mondta, mit kell megcsinálnom. 5-6 oldalt egy cég bemutatásáról, valamint csinálni egy raklapniyi oszlopdiát, meg táblázatot, amihez majd valakitől segítséget kell kérnem, mert nem tudom ezeket. Végülis tökjó, hogy elfelejt engem, és még írjak neki oldalakat, meg csináljak meg ezer diát két hét alatt, hogy szakadt volna anyjába a feje.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget