Hóember

2013. január 16., szerda

Haaaaah, hogy tudnak a kisgyerekek minden télen soksok hóembert építeni, egyet készítettem most unalmamban, és kifulladtam. Remélem, holnap letudom majd fotózni, sajnos most a sötétség miatt nem sikerült, az egyik karját biztosra veszem, hogy leszakad, mire kivilágosodik. Mivel nem nagyon tartunk itthon szenet, ezért a két szemét egy félbetört már radiátoron száradva talált barnakenyérrel oldottam meg, a száját egy fekete csipesszel, mert arra sem találtam nagyon jobbat, de az orrához legalább sikerült répát szereznem, kalapnak pedig piros fazekat.

Gombja az nincs, ez meztelen hóember.

Basszus remélem, a szomszéd bácsi nem kap infarktust, amikor meglátja a nagydarab kalapos alakot a kertünkben hajnali négykor.

Max majd lefotózom őt is, és akkor két képet teszek be holnap. 

10 megjegyzés

  1. Te mindig megnevettetsz! :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy jobbá teszem az életed DDD: :D:D

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy örömet okoztam ezzel. :DDD

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy örülsz, hogy örülök...... najó :D

    VálaszTörlés
  5. ezt már nehezen tudnám fokozni... és fáradt is vagyok. :D

    VálaszTörlés
  6. Ennek most.... örülök, jó fáradást kívánok :D

    VálaszTörlés
  7. És tényleg kimentél... :DD hihetetlen.

    VálaszTörlés
  8. Ha én hóembert akarok építeni, akkor hóembert építek :D

    Szerencsére nem olvadt szanaszéjjel, szóval jön is :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget