Képes zene, Horrorisztikus utópia kívülállókkal

2013. január 25., péntek

Ezen a képen besírtam DDD:




A zene pedig nem megy ki a fejemből akármilyen bugyuta is.

While you're dying I'll be still alive
And when you're dead I will be still alive




Sorozatosdis post jön, tehát akár már most lehet ikszelgetni bőven. Mint ma megtudtam... azaz tegnap, amit én még decemberben láttam, évadzáró Misfits epizód volt, tehát hiába nézegettema híreket, és bosszankodtam, miért nem írnak róla, mikor folytatódik, nem fog, pontosabban csak ősszel. Elfelejtettem, hogy az előző évad is mindössze nyolc résszel büszkélkedhet, soványnak éreztem az évadot, és akkor most jöjjenek a spoilerek. (aki akar, jelöljön kifelé) Az eredeti csapatból a szezon végére nem maradt senki talpon, Curtis a talán leg semmitmondóbb karakter is bekapott egy zombi vírust, aminek nem adott esélyt az elterjedésre, így egy rész végén golyót eresztett a fejébe. Rudy elmorzsolt két könnycseppet, és minden úgy ment tovább, mintha sosem létezett volna. Persze egy ilyen sorozattól nem is várhatjuk, hogy felhozzák a halálát, nem az a fajta sztori, amiben bárkit megkedvelhet az ember, mert előbb-utóbb úgyis vagy meghal, vagy elmegy valahová örökre.
Elstartolt az Utópia, amiben a fentebb említett Misfits Curtis-ét láthatjuk ugyanazon csatornán. Nem volt egy atomerős pilot, az érdeklődést felkeltette, már van kinek szurkolni, hogy dögölj meg véégre, de picit laposnak éreztem. Ami persze nem baj, a Misfits pilotja úgy volt gagyi ahogy volt, mégis egy egész kellemes sorozat kerekedett ki belőle. Akinek tetszett a Misfits, az ezt is szeretni fogja. A kettő különbözik egymástól, az atmoszféra mégis nagyon hasonló.
Ma pediglen befejeztem az American Horror Story második évadááát. Azt kell, hogy mondjam, végre. Hangulatilag már jobban hasonlított a horror műfajához, nyomasztóbb képet tárt elénk az egész, nekem mégsem jött be olyan nagyon. Az elmegyógyintézeteket eleve egy olyan helynek tartom, ahová nem tenném be éjjel szívesen a lábam, örültem, mikor megtudtam, hogy egy ilyen helyen fog játszódni a második évad, mégis az egész alatt azt éreztem, hogy "jöjjön már a robbanás". Nem jött. Nem volt rossz évad, de olyan nagyon pazarnak sem mondanám, eltelt és kész, a szálakat nem szépen vágták, hanem szinte szakították, az ufósdi jelenetektől csak a szemem forgattam, mert tökéletesen nem illett az egészbe, hogy ott mindenféle űrlények matassanak, akik valóban léteztek, nem csupán a páciens agyszüleményei, és a vége sem sikeredett olyanra, hogy a fejem fogjam tőle. Persze az alkotók mentségére szóljon, hogy egy 4-5 szálat elkezdeni, és próbálni jól megalkotni egy 13 részes soroaztban borzasztóan nehéz lehet. Majd belejönnek a harmadik évadra remélhetőleg.

2 megjegyzés

  1. Azt hittem, az lesz a képre írva, hogy BRB, mert van olyan verzió is. XD Van egy ilyen vicc is, hogy ha valaki hisz a reinkarnációban, akkor nem azt írják a sírjára, hogy RIP, hanem hogy BRB?

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget