Rejtély

2013. január 23., szerda

Sosem értettem azokat, akik kimennek eltakarítani a házuk elején, mikor még esik a hó. Én megvárom a márciust.

Pincsikutya meg egy kis zsarnok, amikor nem látja senki, épp kint tartózkodott, ahogy a macskák is, amikoris kellett valami a szobából, aminek ablaka a kertre néz. Az eb épp bekergette a kis.. vagyis inkább már legfiatalabb macskát egy kint hagyott műanyag szék alá, és ugatta, ugrált körülötte, ezzel rúgta rá a havat. Amikor szóltam neki, úgy csinált, mintha csak épp álldogált volna arrafelé.  

5 megjegyzés

  1. Nálunk alig kell takarítani, 1-2, max 3 nap alatt elolvad, XD én is csak a nagymamámnál takarítok.

    VálaszTörlés
  2. Nalátod, tökéletesen felesleges szenvedni vele, előbb-utóbb úgyis elmúlik a probléma :D

    VálaszTörlés
  3. Nálunk is egyfolytában kapargatják a havat , de olyan szörnyű hangokat hallatva :O mintha hullát hantolnának :P :D

    VálaszTörlés
  4. Én max felébredni szoktam rá reggel, ahogy a betont kaparják a hólapáttal. XD

    VálaszTörlés
  5. Ezzezez... érdekes hasonlat :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget