Mutogatós Hősök

2013. január 11., péntek

Bah, úgy utálom, mikor hím társaim fotózkodáshoz az ujjal mutogatós pózt választják. Esküszöm... a bal oldali mutat a jobbra, a jobb a középrőre, a középső a baloldalira, és vigyorgás, mmmmmilyen beállás ez? Miért kell ilyen fotókon a másikra mutatni? Miért nem lehet leengedni a kurva kezüket?

Befejeztem a Hősöket. Bah.. a sorozat legnagyobb baja, hogy vége, de nincs vége, mert elkaszálták, így noha adtak egy kis csámcsognivalót a fórumosoknak a következő évadig, az már nem készült el. De végülis tekinthető lezárásnak, csak... ja.

Olyan jóóó volt tízkor kelni. 

20 megjegyzés

  1. Fotókon kéz.. hmm. Nem láttam még rólad olyan képet, ahol éppenséggel ne lett volna rajta a kezed, ahelyett hogy leengedted volna. :D

    VálaszTörlés
  2. De nem is mutogatok jobbra-balra! :O

    VálaszTörlés
  3. Konkrétan felfelé. Gyakorlatilag. :D

    VálaszTörlés
  4. én az eszetlen grimaszolásoktól hányok, amiket művelnek.

    VálaszTörlés
  5. De nem valakire! :o

    Igen, a grimaszok is... t_t bár én ezért nem fotózkodom, mert nem tudok, mert totál hülyének érzem magam a mosolygástól, a fapofától is, ezért már automatikusan grimaszolok, és épp ezért ha lehet, elhatárolódok mindenféle kép készítésétől :D

    VálaszTörlés
  6. Én most kezdtem újra. IMÁDOM A HŐSÖKET!

    VálaszTörlés
  7. Nekem is tetszett, bár az első két évadnál kicsit szenvedősebb volt, mert láttam, és picit untam, de nem rossz sorozat, noha Sylar ingadozásából már elegem volt :D

    VálaszTörlés
  8. A Misfits menőbb, mint Hősök. :P

    VálaszTörlés
  9. Azt is nézem ;o

    VálaszTörlés
  10. Én kérek elnézést! ;D

    VálaszTörlés
  11. És 14-én indul egy új sorozat a Misfits adóján, amiben Curtis is szerepel Utopia címen :o aminek szintén adok egy esélyt, mert érdekesnek tűnik, remélem, lesz annyira beteg, mint a Misfits :D

    VálaszTörlés
  12. Igen, én is megnéztem a promó videókat. Noha eddig nem is angol sorozatot néztem (konkrétan kettőt - Skins és Misfits), de amiket láttam azoknak volt egyfajta különleges világa, ami magával ragadt. Lehet én is bepróbálom, úgyis elkaszáltam a Californication-t-

    VálaszTörlés
  13. *nem sok angol sorozatot :D

    VálaszTörlés
  14. Nagyon helyes, én mindenféleképp megnézem a pilotot, kétlem, hogy olyan borzalmas lesz :D a Misfits első részeinél is azt gondoltam, hogy "ez szar, mégis bejön", mostanra meg már hiányzik az egész, mert megszoktam azt az atmoszférát amit nyújt :D bár a felügyelőt megölhetnék már, na... ;o

    VálaszTörlés
  15. Én még nagyon az elején tartok a Misfitsnek, nemrég kezdtem el nézni, de én is azt gondoltam az első rész után, hogy 'miezaszar??'. :DDD

    VálaszTörlés
  16. Akkor még jó, hogy nem futottam bele erős spoilerekbe, pedig említeni akartam :D hanyadik résznél jársz? ;o

    VálaszTörlés
  17. Ójaj :D akkor még sok jó van Előtted, ha már most is tetszik, akkor csak mégjobban fog, ahogy bontakozik ki, jobban belerázódnak a szereplők, stb :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget