Halevés

2013. január 12., szombat

Bööaaaaah, nem vagyok az a fajta, aki ott hagyja az ételt, persze vannak extrém esetek, amikor már a torkomban érzem az egészet, de alapból nem. Most is bevágtam azt a soooksok lilahagymát a sütőben sült krumplihoz, és bváh, ég mindenem. Persze ettől vagyok ezen a szinten jó vendég is, mert amit elém leraknak, azt én maradéktalanul elfogyasztom, max lehányom az asztalt magam előtt, de fakjú, tudni kell kiszedni a makacs foltokat.

Holnap kitisztítom a halak akváriumát. Ja. Akartam venni nekik neont, hogy codálatoszan ússzanak a fényben, és talán fogok is, csak ez ilyen pici akvárium, és nehézkes lenne olyat találni, ami megfelel, lehet, hogy csak egy csiptetős lámpát veszek, oszt a szekrény oldalára illesztem. 

6 megjegyzés

  1. Milyen halaid vannak?

    És a "codálatoszan" c-vel Gyűrűk Ura utalás volt?

    VálaszTörlés
  2. Sima guppi :o

    És nem, buzi vagyok DDD:

    VálaszTörlés
  3. -.- Nem, nem a nemi identitásodra akartam kitérni.
    Azért kérdeztem, hogy a Gyu miatt írtad-e, mert magyar szinkronban a Gollam a cs helyett c-ket mond, és Gollam mindig nyers halat eszik. ÉRTEEEEEED! Guppi, Gollam, nyers hal evés!! :D XD

    Nekünk régen voltak guppijaink, meg másfajta hal is, amiket a guppik felzabáltak, és csak félévente takarítottuk az akváriumot, ezért elkezdtek szaporodni, és mindig rengeteg kisguppi úszkált benne össze-vissza. XD

    VálaszTörlés
  4. Azta. Igen, a codálatoszat gyakran írom Gollan hatása miatt, de nem kötöttem így össze, szóval ehhez...... gratula, tipikus magyartanárnő voltál, mint a viccben, hogy a magyar tanárnő szerint, a költő a kék függönnyel akarta leírni melankóliáját, meg stb, a költő szerint a függöny kék :D

    Iiigen, nekünk voltak még nagyon régen neonhalak, azokat szerettem, csak gondolom, két fiú volt, és nemigen szaporodtak, meg vitorlásak, azok meg mindig egymásnak mentek, és elpusztultak :'( nekem már nagyonnagyon ótvarosan néznek ki szerencsétlenek...

    VálaszTörlés
  5. Hát, nálunk a halak jólétének titka az akvárium nem-takarítása volt, de hát amennyi akvárium, annyi szokás.

    Hah, magyartanárnő nem vagyok azért. :D De egyébként ha a függöny kék, az utalhat a szomorúságra, ha eredetileg angolul írták. Mivel ugye a blue szomorút is jelent, így nem lehet kihagyni az elemzésből a bánat lehetőségét. :P

    VálaszTörlés
  6. Itt is elvannak egész jól, csak már mocskos a víz, és bántja a szemem :D kellene venni új levegőztetőt is...

    ...................... :')

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget