Vávává

2013. január 12., szombat

Volt még karácsonykor a féééészbukon, hogy egy kedves ember kettő tabletet kapott karácsonyra, mert a szülei nem beszéltek össze, egy feketét, meg egy fehéret, éshogy elajándékozná az egyiket, merthogy még nem halt ki a Földön a jótékonyság. 

Persze ezt sokan benyalták, azóta már volt, hogy valaki lila és fehérhagymát kapott, és az egyiken túladna, valamint most ami (nekem) a legújabb, az a BMW-t kaptam, de nem kell, persze utóbbi kettő már abszolút poén kategória, az elsővel pedig csak népszerűsíteni akarták a saját idióta vicces képes oldalukat, amiből már amúgyis van egy, meg kettő, meg ezer.

Én tényleg nem értem saját magam, tényleg értetlenkedve állok, mikor még meglepődök ezen, hogy valaki borzasztóan egyszerűen benyalta még a BMW-t is, és teljesen komolyan osztogatta meg.

Istenemmár.

Eleve nyilván egy 12 éves gyerek majd el fog ajándékozni akár egy fogkefét is, amennyiben osztják a "vicces képek", vagy "szép idézetek", vagy "szerelmes poénos képek", vagy egyéb oldalát.

Egész egyszerűen ép ésszel nem tudom felfogni, hogy képes valaki ennyire naív lenni, hogy képes egy ilyet komolyan venni, és kitudja, még tán álmodozni is, milyen jó lenne beülni a bmw-be, ha megnyerné.

Tudom persze, hogy nem kéne ilyesmivel foglalkoznom, mert vannak náluk sokkal hülyébb emberek, de... nem tudom nem felbaszni magam egy bizonyos pont után.

Miért nem lövitek magatok csak egyszerűen sorban fejbe? 

15 megjegyzés

  1. Az a durva, hogy értelmesnek vélt ismerőseim is megosztották azt a képet.

    VálaszTörlés
  2. Nekem szerencsére csak olyan, akit noha nem hittem ennyire hülyének, de azért tudtam, hogy nem várhatok tőle sokat.
    Persze rögtön ment a tiltás, már szinte csak a színészek/sorozatok oldalainak a kiírásait látom :D

    VálaszTörlés
  3. Én meghagytam 1-2 tizenéves, helyi raj ismerősöm is, mert baromi jókat szórakozom rajtuk egy barátommal. :DD Hobbink lett az ilyen gyöngyszemek vadászása. :DD

    VálaszTörlés
  4. Régen én is jókat derültem rajtuk, de már nem tudom... sok.... :D

    VálaszTörlés
  5. Én még csak most kezdtem ezeket viccesen felfogni. :D Régebben egyből tiltottam.

    VálaszTörlés
  6. Én ha nevetni akarok, inkább nézek Bartost, az ilyen hót ostoba akár felnőtt férfiakon és nőkön is csak felhúzom magam... :D

    VálaszTörlés
  7. http://www.youtube.com/watch?v=iy_OiP0-fD4

    A Möster, das ist Möster :D

    VálaszTörlés
  8. Az még hagyján, hogy beveszik az emberek. De szerintem a legborzasztóbb, hogy ilyenekből csinálnak viccet és vernek át vele embereket, hogy jóindulat... teljesen bemocskolják ezt a fogalmat, egyszerűen hihetetlen. Ez pont olyan, mint hogy a tv-s gyógyítgatással mocskolják be az igazi természetgyógyászatot, egyszerűen teljesen felháborító, ezeke annyira fel tudom magam húzni, úristen. X/

    VálaszTörlés
  9. Jaj, igen.... :D:D
    Mai napig nem értem, hogy adhatnak le legálisan ilyen műsorokat.

    VálaszTörlés
  10. Oh, ja, ez még csak a jéghegy csúcsa abból a szempontból, hogy miket adnak (be) legálisan. X)

    VálaszTörlés
  11. BartosForPresident!!!!!!!!!!! :DDDDD

    VálaszTörlés
  12. ...és ezért nem nézek tévét :D

    Látom, hamar szívedhez nőtt :D

    VálaszTörlés
  13. küldök egy kis pénzenergiát.... kedvencem hajnalban a tv2-n az ezo tv... egyszer spiccesen fel akartuk hívni, de mindig foglalt volt :'(

    VálaszTörlés
  14. Akkoris tuti csak a takarítónőt kapcsolták be, amikor én belekukkantottam, fura volt, hogy 90%-ban öregasszonyok szóltak a műsorhoz, és egy ócsároló kritikát sem kaptak :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget