Szeretem a sztrapacskát

2013. január 2., szerda

De most tényleg, a T-rexek hogy dugtak? 

7 megjegyzés

  1. kiskorúaknak nem ajánlott tartalom következik http://farm3.static.flickr.com/2077/3527633782_54d138b112.jpg?v=0

    VálaszTörlés
  2. Mindfuck.
    Én úgy képzeltem, hogy a fiú t-rex ráugrik a lány t-rex hátára, mint a tyúk és a kakas DDDD:
    *felrobban az agya*

    VálaszTörlés
  3. yeah, science bitch! :D

    VálaszTörlés
  4. Aaaaa breaking bad DDD:

    VálaszTörlés
  5. ahogy a kígyók,meg a többi hüllő,és úgy,ahogy te nem mostanában fogsz!:P

    VálaszTörlés
  6. Én már hallottam valami olyat is (lehet, hogy urban legend), hogy a dinók tollasak voltak igazából. Szóval akkor úgy mint a madarak. Mint a tyúk meg a kakas, vagy a galambok.

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget