Óje

2013. január 7., hétfő

Na, sablon elbaszás korrigálva. Igazából csak beakartam tenni egy akasztófás játékot oldalra, bemásoltam a kódot, nézem a blogom, sehol semmi. Megyek vissza a sablonszerkesztőbe, sehol semmi. Persze, hogy nem volt elmentve.

De!

DE!

Felelt drágajó szakfelelősöm-konzulensem. Ugyebár megkérdeztem, hogy elvállalja-e a konzulenskedést, aszongya, igen, írtam neki ímélt, hogy árulja már el, mit kéne tennem, hogy meglegyen a szakdolgozat konzultáció tárgyam. Csak annyit felelt, hogy ezt a konzulensemmel beszéljem meg.

.....................

Kurvajó, most rágódhatok azon, hogy miként közöljem vele, miszerint ő a konzulensem úgy, hogy ne legyen egy parányit sem... nem is lekezelő, de... olyasmi a stílusom. 

4 megjegyzés

  1. az enyémnek elküldtem 6 oldalt és egy hónappal ezelőtt írta,hogy olvassa.. :D

    VálaszTörlés
  2. Kapja be mind T_T

    VálaszTörlés
  3. Nálunk volt olyan, hogy a konzulens szólt, hogy ezt-azt miért nem írta bele az illető... majd a kész dolgozatot azzal "vágta vissza", hogy hogy' a fenébe került bele az a ...

    VálaszTörlés
  4. DDDDDDDDDD:
    akkor fogom a fejéhez vágni.. :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget