Felhőatlasz

2013. január 8., kedd

Csak megérte minden nap újraküldeni az e-mailt egy hétig, ma végre feleltek is, hogy miért kell nekem fizetni utóvizsga díjat indokolatlanul, és erre kellett várnom másfél hónapot. Megindokolták, de természetesen holnap azért is bemegyek a hallgatói faszomba, és utánakérdezek, basszák meg.

Megnéztem tegnap a Felhőatlasz című filmet.

Hű.

Hat történetet mutat be más-más korokban, a hat történetben van minden stílus, krimi, sci-fi, komédia és persze dráma is, ezek össze-vissza vannak zseniálisan vagdalva, abszolút mindenkinek ajánlom, aki fel tud szabadítani kettő óra és kábé 45 percet.

A szereplőgárdában ott van Tom Hanks, Halle Berry, Hugh Grant és az a klónozott csóka a Mátrixból, aki a tündér királyaként is tündökölt a Gyűrűk urában, szegénynek a nevét sem tudom.

Persze itt is kiemelném, hogy elsősorban feliratosan érdemes, már csak a kalapos képzelgés miatt is, aki megnézi, érteni fogja. Szinkronosan csak előzetest láttam, de.. nem jó.

Aki nem onlájn nézné meg, hanem letöltené az pedig jelezze, és linkelek letöltést, meg feliratot.





8 megjegyzés

  1. WOW, és mennyire jó az online minőség? Csak olyan kamerával felvett mozis változat?
    Ezt nagyon-nagyon-nagyon meg akarom nézni, de az istennek se fogok elmenni moziba, mertnem szeretek moziba járni.
    Kaphatok linket? A felirathoz is? (mert akkor megnézethetném anyukámmal is, ismerem a trailer alapján, neki is tetszene)

    Azt nem is tudtam, hogy a Mr Smith is benne van (ugye így hívták a Matrixban?), de a Matrixos testvérpár csinálta ezt a filmet is, de biztos hallottad, nem tudom, hogy ezért-e vagy sem.

    VálaszTörlés
  2. Nnnem tudom az onlájn minőséget, én is letöltöttem :D

    http://thepiratebay.se/torrent/7952391/Cloud_Atlas_(2012)_1080p_BrRip_x264_-_YIFY

    és

    http://www.opensubtitles.org/hu/subtitles/4749439/cloud-atlas-hu

    Igen, úgy hívták, és van egy vicces szerepe is :D:D
    Jó szórakozást :o

    VálaszTörlés
  3. Oh köszönöm szépen! ^^
    Jé thepiratebay, onnan szoktam letölteni, csak valamiért nem jutott eszembe a Cloud Atlast keresni, de most! XD

    VálaszTörlés
  4. Én ezen a baloldali sávba írkáláson gondolkoztam, hogy oldjam meg megint hónapokig, amikoris tegnap rájöttem, hogy a többi stan blogban, amit ezer éve csináltam (spiderstan, stb) megvan, csupán a sablon kódból kell kimásolni DDDD:

    VálaszTörlés
  5. Már hetek óta tervezem, hogy megnézem, le is szedtem magyarul, de akkor feliratosan nézem, ha azt mondod úgy jobb. :)
    Jim Sturgess is szerepel a filmben, őt elfelejtetted megemlíteni. :DDDD

    VálaszTörlés
  6. Mmmert nekem a fent említetteken kívül mindenki más teljesen ismeretlen volt :D
    Felirattal a kalapos tényleg démoni hangja biztosan remekebb, mint a szinkronos. Utóbbit nem hallottam, de mmmost az imént meghallgattam, és ja, szar :D
    nyilván nem a magyar nyelvvel van gondom, csupán az eredeti mindig jobb, másabb egy stúdióban állni a mikrofon mögött egy papírral a kezedben, és másabb ott lenni a forgatáson.

    VálaszTörlés
  7. Most már nem ismeretlen, jegyezd meg ezt a nevet! :D:D
    Igen a szinkronnal nekem is sokszor akad problémám, viszont van amit jól esik magyarul nézni. Amire mostanában kiakadtam az Tom Hardy magyar hangja.... Hihetetlen mennyire mellé tudnak nyúlni.

    VálaszTörlés
  8. Én már elvből nem nézek szinkronosan csak és kizárólag rajzfilmet :D minden mást eredeti nyelven, bár legutóbb az Éretleneket speciel magyarul tekintettem meg, ott kifejezetten tetszett, ami ritka kivétel nálam.

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget